Gå til innhold

noen som har slike smokker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..så ikke selve sutten? Finnes det ikke bilde av den? Så bare designet.

Skrevet

Skjoldet er vanlig mam 6 mnd +. og er omtrent like stort som mam air. Siden mam air er formet noe ala en sommerfugl, er den litt høyere på det høyeste enn vanlig mamskjoldet. Jeg har hatt tre barn som alle har brukt mam. Verken yngsta på 2 eller de eldste som brukte smokk på natta fram til de var 3, har noen gang tredd hele smokken inn i munnen.

Skrevet

tusen takk for svar!Var egentig skjoldet jeg mente;)hun er helt ekstrem med å skal ha HELE sutten i munnen(men klarer ikke det foreløbi):P men da skal jeg kjøpe slike, var så søte jo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...