Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 http://www.mambaby.com/mam/index.php?StoryID=11133&RefStoryID=105&ProductID=72 jeg bruker egentlig mam air og lurer på om disse er mindre?:S Har ei jente på over året som bruker sutt og vil ikke ha noe hun klarer å "bryte" inn i munnen........
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 hm..så ikke selve sutten? Finnes det ikke bilde av den? Så bare designet.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Skjoldet er vanlig mam 6 mnd +. og er omtrent like stort som mam air. Siden mam air er formet noe ala en sommerfugl, er den litt høyere på det høyeste enn vanlig mamskjoldet. Jeg har hatt tre barn som alle har brukt mam. Verken yngsta på 2 eller de eldste som brukte smokk på natta fram til de var 3, har noen gang tredd hele smokken inn i munnen.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 sutten er avflatet, men rund, slik mam sine smokker er. http://www.navneparadis.dk/products/PopUpImage.aspx?pid=2075&iguid=c2bbac38-1776-4f2c-8cef-f74751570fbf Bortimot slik som på denne aventsmokken.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 tusen takk for svar!Var egentig skjoldet jeg mente;)hun er helt ekstrem med å skal ha HELE sutten i munnen(men klarer ikke det foreløbi) men da skal jeg kjøpe slike, var så søte jo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå