Gå til innhold

hva er vitsen!! grrrrrrrrrrrrr


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare skrive ut frustrasjonen for jeg skjønner ikke vitsen!

 

Vi har en gutt som går i 2. klasse. Vi er normalt høflige og hilse selvsagt på foreldrene i klassen ved anledning og småsnakker slik det faller seg naturlig. Vanlig folkeskikk altså... Selvsagt kjenner vi en del av foreldrene godt, men de som vi bare kjenner "på nikk" er man jo også høfllige med....

 

MEN nå har det seg sånn at ene moren i klassen til gutten min overser meg TOTALT, strener forbi meg og er SÅÅÅÅÅ hyggelig med min mann... han prøver jo å være høflig men... synes ikke noe om at hun HELT bevisst overser meg... Denne damen har hverken jeg eller min mann hilst på før gutten begynte i 1 klasse så det er ikke sånn at han kjenner henne mer enn meg.

 

Dersom hun strener forbi meg og overser meg og stiller seg forran min mann og babler i vei og slenger på håret og vifter med øyevippene så er det umulig for meg feks å komme inn i samtalen... Min mann drar meg jo med i samtalen men hun stiller seg omtrent med ryggen til... og bare ser på meg om jeg sier noe... og begynner på et annet tema uten å respondere på det jeg sier.....jeg blir SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ grinete....

 

hun klarer også å overse meg når vi møter hverandre på et fortau på vei til skolen... det er bare vi , et fortau og skogen rundt.... FANTANTISK lissom,...

 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

jeg har INTENT behov for å bli bestevenninne med denne damen lissom..men et høflig hei hadde jeg satt pris på! HVA skjer??? Nå er jeg blitt så barnslig at jeg helt bevisst hver gang jeg møter henne sier " HEI BERTA ".. og ser henne i øynene... da bare grynter hun, og fyker videre til min mann og ler og fniser og kaster rundt på håret og dummer seg....jaja...

 

Her hin dagen fikk også min mann favcebookforespørsel fra henne...han ignorerte selvsagt...han ville ikke ha henne der siden hun så tydelig ignorerer meg....

 

hva skjer i hodet hennes lissom....

pjuff....sånn ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hev dere over henne! Hold henne på avstand og din mann klarer sikkert å svare kort og lite deltagende i det hun måtte bable om uten å være for uhøflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg også blitt irritert over. Snill man. Har du :) godt han svarer kort og ignorerer henne på facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du bort Facebook-biten så har vi det på samme måte.

Jeg ble så provosert at jeg sist gang sa "Halloooooo!" bare på trass.Og tar denne stirringen:)

Noen mennesker har bare ikke sosiale antenner.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Js jeg kjenner at det provoserer meg voldsomt..og heldigvis så er min mann kort med henne, eller tar meg med i samtaler... men det er så UNØDVENDIG liksom... og det er ganske synlig.... hun er sånn mot et annet par i klassen også... og det blir snakket om...dumt for henne men..... og det verste er at jeg kjenner jeg lar meg irritere..og det er irriterende...hehe....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...