Gå til innhold

faen!!! ventet EL, fikk mensen!!! aaarghh!=(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skjønner ingen verdens ting, ca 1 uke etter jeg var ferdig med den berømte, men ikke så godt likte, tanten, ventet jeg glad og fornøyd på eggløsningen.hadde for en gangs skyld mannen hjemme( jobber borte MYE!) og tenkte at NÅ er sjansene endelig store! men neeeida! her kommer tante tilbake fortere enn ønsket! hva pokkern skjer da?!

 

er ikke vanlig mens heller, mer friskt blod! men like mye som ved mensen.....er kjempe følsom, og kjennes ut som om jeg må tisse HELE tiden! men har ingen mens smerter..

 

nå er jeg jo helt utav rute... når skal jeg liksom regne med å få el nå? regne ut helt ny syklus fra første dag med mens eller!? fader... kjijpeste av kjipesen som det går an :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du hatt el allerede da.

Syklusen regnes fra første mens dag med blødning, ikke spotting.

Og hvis den kommer før kl 1500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, særlig jeg allerde har hatt EL da.. skulle jg hatt en syklus på bare 2 uker jeg da?

 

startet med helt ferskt blod etter litt heftig sex, så har jeg blødd siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mens du har har du hatt el. Du kan ikke få el uten en mens hvis du ikke blir gravid da.

 

Kan også være celleforandringer. Blødning etter sex tyder på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk ikke mens en uke etter el... jeg fikk mensen, en uke etter mensen var ferdig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har hatt celleforandring i flere år. men aldri opplevd dette.

 

men altså, jeg hadde føsrte dag av siste mens den 19 mai. så hadde jeg mens i 8 dager... ble altså ferdig med mensen, 27 mai. Så fikk jeg mensen igjen 3 juni!???????? =(

 

har lest om livmorkreft og alt dette her og... men leste at da skulle man ha rar misfarget uflod i forkant av blødning, dette har jeg ikke hatt.

begynte å blø helt friskt blod etter litt hardhendt sex. Dagen etter kjentes det ut som jeg var tissetrengt hele tiden. Så begynte jeg å blø "kraftigere" som en mens.. og blør fortsatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva går ikke ?

 

 

jeg fikk mensen 19 mai. ferdig 27 mai.

så begynner jeg å blø igjen 3 juni.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok noe annet enn mensen, hormonforstyrrelse - betennelse - SA - celleforandringer. Ville kontaktet lege hvis du fortsetter å blø uregelmessig som dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært gravid. så det er ikke sa.

 

celleforandringer har jeg hatt i mange år, men aldri blødd. Skal uansett ta dette til lege nå denne uken. er litt redd nå :( er vel ca et halvt år siden jeg tok celleprøve nå.

 

 

hormonforstyrrelse eller betennelse.. aner ikke.

 

har hvertfall hatt en del psykiske påkjenninger den siste tiden..er i ferd med å knekkes...

 

har hørt man kan få eggløsningsblodning.. hører mye rart..får vel bare gå til legen..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 01:14 håper hi skjønner det nå.

 

Mensen får du etter el, da det er egget som støtes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte det, men jeg skjønte IKKE at jeg kunne hatt EL på den korte stunden, men at det faktisk måtte være noen annen årsak til at jeg blør! som hormonforstyrrelse, sa, betennelse, stress, eller eggløsningsblødning..

 

kan jeg ha EL nå mens jeg blør forresten? det er jo ikke vanlig "mens" liksom........

 

 

har hatt celleforandringer kun..mild grad, og bare blitt bedt om å ta ny prøve hver 6 måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, ingen EL tester her.. bare 100 graviditetstester...

gjenstår vel bare å vente å se om det blir noen bolle eller ei :) kunne jo hååååpe P=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...