Gå til innhold

Hvor er uværet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så klamt her nå, venter bare på at det braker løs.

Bor ved Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Bergen og her er det veldig lummert, braker vel snart her også tenker jeg

Skrevet

Å nei, jeg er så redd for tordenvær....

Skrevet

Det er jeg også, men det hjelper på luften.

Skrevet

har vært uvær her i dag, (østlandet)... håper det ikke bråker mer nå.. men det er lummert..

Skrevet

Lummert som fy i Bærum, tordnet to ganger før i dag. Ble aldri noe mer ut av det.

 

Hører de melder ekstrem vær, men det er kanskje mye nedbør de mener?

Skrevet

Åh, jeg elsker tordenvær:) Vi har hatt et sinnsykt tordenvær på sørlandet i dag. Håper det kommer mer i løpet av natta :)

 

Skrevet

Hm, spørs om det rekker opp hit iløpet av natta da.

Er for klamt til at jeg får sove:(

Skrevet

Tordenet har vært innom Fredrikstad idag :o)

Fine fine tordenværet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...