Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Er så klamt her nå, venter bare på at det braker løs. Bor ved Oslo.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Bor i Bergen og her er det veldig lummert, braker vel snart her også tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Det er jeg også, men det hjelper på luften.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 har vært uvær her i dag, (østlandet)... håper det ikke bråker mer nå.. men det er lummert..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Lummert som fy i Bærum, tordnet to ganger før i dag. Ble aldri noe mer ut av det. Hører de melder ekstrem vær, men det er kanskje mye nedbør de mener?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Åh, jeg elsker tordenvær:) Vi har hatt et sinnsykt tordenvær på sørlandet i dag. Håper det kommer mer i løpet av natta
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Hm, spørs om det rekker opp hit iløpet av natta da. Er for klamt til at jeg får sove:(
Tante Blås Squaw Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 Tordenet har vært innom Fredrikstad idag ) Fine fine tordenværet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå