Gå til innhold

Yes! Endelig en bra nettbutikk!


Alvorlig

Anbefalte innlegg

Har lett og lett etter en bra nettbutikk å finne pene, klassiske babyklær i, I dag fant jeg det. www.lilleollebolle.no Verdt å sjekke ut.

 

Og nei, jeg har ingen forbindelse overhodet til butikken, så ikke skyt meg for snikreklame. Ble bare så glad at jeg ville dele funnet mitt med flere. Har handlet for 1300 kroner nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjekk ut de danske nettbutikkene på shoppemamma.com der finner du de samme klærne til en tredjedel av prisen (-; Bare søk på merke du er ute etter. Blei helt sjokka da jeg så prisene der! Har en genser fra wheat som jeg kjøpte for ca 150 kr. i danmark, her kosta den samme genseren 350. Tar litt tid å gå igjennom alle disse danske butikkene da, men om man har tid er det faktisk ved det. PS; ikke kjøp noe fra tiny zone. De leverer ikke varene )-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, toll og moms! Jeg har opplevd og å måtte betale for behandling av tollfrie varer..så det blir fort dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til når man bestiller fra danmark må man betale moms, toll og mva, men det kommer helt an på hvordan pakken blir sendt. Noen sender jo bare som brevpost uten og merke de med butikkens navn og da blir ikke pakken behandlet i tollen og kommer rett i postkassen. Men det er uansett billigere om man vil ha merkeklær som molo, moonkids, wheat o.l..

 

wowo, jøss, det er jo bra at noen får varene da! Har handlet varer der for snart 2 måneder siden som ikke har kommet enda. Når jeg sender de mail og klager får jeg bare beskjed om å vente. Følte det blei litt useriøst. Spesielt siden jeg handlet for 1500.- Fustrerende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danske nettbutikker er gull verdt de :) holder meg somregel under tollgrensa jeg da, de trekker jo fra momsen, og kjøper man på salg så får man MYE for 200kr ;) tinyzone bare elsker jeg ! Har handla hos de mange ganger, og fått pakkene på bare få dager. Vesla går alltid i tøflene deres, kjøper de på salg til 50 dk :) kanskje har du bare vært max uheldig, du som ikek har fått varene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...