Gå til innhold

3500,- igjen til kos og klær i mnd... Lite?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er det budsjettert penger til ALLE utgifter + 5000,- til mat/bleier + 3000 til bensin... Høres det lite ut? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har igjen 2900 etter husleie/strøm er betalt.. det skal dekke telefon, klær, mat, offentlig transport, lege og medisiner... du klarer deg nok fint på 3500 hvis du må :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvis du må spare av disse pengene for å reise på ferie hvert år, da er det faktisk lite. Sydentur kommer jo fort på 20.000 +. Jeg syns ikke det er spesielt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser ikke mye og vil ikke gjøre det heller. Har en campingvogn som vi mye heller ferierer i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, er jo ikke alle som må reise til syden på ferie da.

 

Jeg personlig syns der er litt lite, men det går sikkert. Kommer jo ann på hvordan man bruker pengene, og folk er jo forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke allverden.

Vi har 4000 hver i mnd til å bruke på oss selv. 8000 rett ut hver mnd på egentlig ingenting.... Vel, det er jo badeturer, ut å spise, bolle, småtteri i hverdagen.

Og vi har ikke den beste inntekten. Vi sparer mest mulig. Men av de 8000 som vi har i mnd går til kos. Hadde vi bare kunne spart mer av det tenker jeg. For det er mye penger.

 

Man klarer det man må :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3500 til bare reint tøyseforbruk høres mye ut! Men skal alle klær til hele familien regnes inn, ville jeg ha lagt 1000 kroner av disse inn i et langtidsregnskap, så dere kan kjøpe vintersko/dresser osv når behovet melder seg. Så gjenstår 2500 til bare kos. Det er jo glimrende. Ferieturer o.l. betyr at også disse pengene vil få ben å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...