Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Vi drar en uke til Tyrkia om noen dager.. men hvor mange bleier og badebleier? holder vel med en pakke med bleier, for han blir vel til å bruke badebleie på dagtid. men det er jo ikke så mange badebleier i ei pakke. har også lyst til å la han bruke badebukse eller badeshorts. men hva vil skje da hvis han bæsjer? holder det seg i badebukse eller vil det flyte rundt?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Kjøpte en vaskbar badebleie på et apotek på tenerife:) Alle uhell blir på innsiden! Hadde vel med to pakker? Finn ut hva han bruker pr døgn, gang med 7, og ta med et par ekstra!
2 små og en undulat Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Vi var på Kreta nå, var der i ei uke. Vi hadde med ei pakke comfort fit og ei med up-and-go. Og så hadde vi med ei pakke med badebleie. Det gikk ikke så mange badebleier siden vi stort sett var på lekeplasser og ikke i bassenget, men om dere skal bade mye ville jeg nok tatt med to pakker med badebleier.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 men han skal jo ikke bruke vanlig bleie hele dagen..vanlig bleie blir vel på ettermiddagen og natta. jeg tror kanskje det vil holde med en pakke siden han sikker skal bruke badebleier på dagtid... har en sånn badebuks bleie til han,så tar vel med den og...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 ja tar nok med to pakker med badebleier.. også ei pakke med comfort fit og noen up and go bleier ved siden av... takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Kanskje nok med en pakke da? Men anbefaler å ha en vaskbar badeshorts eller noe som tørker fort! Skal han gå med en våt badebleie hele dagen kommer det til å bli ubehagelig for han!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 han skal jo ikke gå med en våt badebleie hele dagen... derfor jeg må ha med to pakker,for badebleiene må han bytte ofte.. men tar med badebuksa og,så får vi se om jeg tørr at han går med den:) hehe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Tar med kun bleier til flyturen når vi reiser til syden. De har pampers og libero i syden landene også..believe it or not! Og badebleier har de jaggu også!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Jeg kjøpte en pakke FirstPrice da vi var i Tyrkia i en uke (HERRRRLIG tur, gled deg!). En pakke har 50 bleier, jeg brukte vel litt over halvparten. Ta med to vaskbare badebleier, så er du safe. Badebleiene holder alt hvor det skal være, så det trenger du ikke å være redd for. Jeg brukte en vanlig badeshorts, og hadde ingen uhell. Men gutten min er så regelmessig at jeg visste når jeg kunne forvente bæsj, og da fikk han bleie på
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 godt du tar med egne bleier og ikke minst badebleier for det FINNES ikke i syyyyden. Der nede skiter og tisser ungene overalt og mammaene og pappaene bærer med seg en potte hele tiden
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 Jeg skjønner ikke helt vitsen med å ha med badebleier. Vi har aldri brukt det til jenta vår fordi da hun gikk på babysvømming så sa de at det er ikke nødvendig og barna brukte bare en frottetruse. De sier at barna utrolig sjelden bæsjer i vannet. Tisse gjør de nok, men det gjør de jo også i en badebleie og det blir jo vasket ut i vannet likevel. Hadde bare med en babybadebukse til jenta mi da hun var liten og hun badet mye, bæsjet aldri i vannet.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 det er vel ikke det at jeg tror at ungene der går uten bleier,slapp av...! har ei venninde som bor der med to barn, og hun sa at jeg burde ta med bleier,for det er vanskelig å finne det på turissteder,og at det er veldig dyrt... derfor spør jeg,og derfor skal jeg ta med bleier...! HI
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #13 Skrevet 6. juni 2011 Jeg sier som flere andre, ta med en badebukse beregnet på babyer, så holder den minst like godt på evt uhell (som aldri skjer) like bra som badebleiene. Badebleiene kan kun brukes til bading. De holder ikke på tiss og etter et bad, så er de gjennomvåte og må tas av. Vi har brukt mye up&go i "syden" fordi de er greie å ta av og på hvis det ikke er noe i dem når vi bytter til badebukse. Hvis du tar med badebleier, så er det ikke noe problem å bruke dem flere ganger. Ta dem av uten å rive i kantene, så er det bare å henge dem til tørk å bruke dem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå