Gå til innhold

Hvor mange bleier og badebleier har dere med til syden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi drar en uke til Tyrkia.. hvor mange badebleier trenger jeg? det er jo ikke så mange i disse pakkene. badebleia skal vel også byttes ganske ofte. lillegutt er 20 mnd hvis det har noe å si ;)

 

har lyst til å bruke badebukse på han og..men vet ikke om jeg tør ;P tenke om han bæsjer... det kommer seg ikke ut av buksa,eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selger de ikke bleier der da? Hadde aldri giddet å ta med bleier for en hel uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke...? men ei pakke med vanlige bleier holder vel det? de vil jo bli brukt på kvelden og natta, og på dagtid blir det jo bading,og da bruker han badebleier.. uansett så vil det nok holde med en pakke.

 

har hørt at det er vanskelig å finne bleier der,og at det er veldig dyrt. barneting generelt...

 

men hva med badebleiene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 1-2 pr dag kanskje?

Om dere bader flere ganger pr dag så er det dumt å måtte bruke den samme våte, tunge om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo liksom ikke ut på dato, så gjør vel ikke noe om du har med deg litt hjem igjen :)

 

20:33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til å skifte badebleia ofte,så den er ny hver gang han skal bade. derfor jeg lurer litt på hvor mange jeg trenger. men kjøper med 2 pakker, og en pakke med vanlige bleier.

 

takk for svarene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp heller en sånn badeshorts med plast inni. Det er like tett som engangsbadebleiene, og kan håndvaskes hver kveld/ mellom bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 pakker

Reiser selv til tyrkia snart, og i fjor så hadde vi får lite med å mannen min måtte gå i evigheter for å finne en butikk som solgte badebleier!

Vi tar med bleier også..billigere i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...