Gå til innhold

Hvordan lager du....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn lefse med smøreost og laks/spekesinke?

 

Hvilken lefse bruker dere? Hvilken smøreost?

Bruker dere noe grønt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lefse spiller vel egentlig ingen rolle, men jeg tror det er vanlig å bruke snøfrisk. Er sikkert godt med spinat (som er forvellet og kjølt ned) eller ruccola til laks ihvertfall.

 

 

Skrevet

Jeg pleier å gjøre det sånn:

 

Vestlandslefse smøres med snøfrisk eller philidelfiaost. Legger på rucculasalat, laks og dill =)

Skrevet

Jeg bruker potetlefse eller vanlig tortillalefse alt ettersom hva du liker. Smør et godt lag med ost og ha på ønsket pålegg.

F.eks. Philadelphia naturell, pepper, ruccola eller gressløk og røket laks fordeles utover. Noen ganger bruker jeg å ha på litt mild og søt sennep.

Evt. Snøfrisk med einebær og fenalår

Spekeskinke med rømme eller Philadelphia (gjerne med vårløk) og litt pepper

Prøv deg fram. Lykke til :)

Ps. Du kan også bruke tine kremost. Og de med smak.

 

Skrevet

Vestlandslefse??!

Skrevet

20:10

 

Åå, det hørtes godt ut! Da må jeg handle i morra :)

Takk for tips!

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...