junimamma2011 Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Hei! Er 38 uker på torsdag, og har de siste dagene hatt mageknip og mensmurringer om hverandre, luftsmerter og generellt følt meg veldig uggen i kroppen. Trøtt og sliten av ingenting. Deler av slimproppen tror jeg også har gått i noen dager nå. Ser ut som snørrklyser på stl med tuppen på langfingeren min. (beklager detaljer). Kan det være at noe er på gang tror dere? =)
kokosyklus Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Det kan jo høres sånn ut:) Krysser fingrene for det jeg!! Lykke til!
Jente2008,Jente2011 Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 jeg følte meg "syk" og uvel i dagene før førrige fødsel. hadde mye menssmerter og løs mage. jeg sov,sov og sov. Så det kan jo være noe på gang hos deg:) Slimproppen min gikk forresten også de dagene jeg følte meg uvel. Krysser fingrene for deg
feris *fødeklar :)* Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 har hatt det slik noen dager jeg også nå..mensmurringer,tak i rygg og masse maserier...er straks 39+5 kl 00...så her håper jeg får mer vondt snart orker ikke overtid igjen som første mann med 10 dager.. vi får håpe det skjer noe snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå