Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Si f.eks hvis mannen går ut på byen mens dama sitter hjemme, blir veldig kåt og lysten av andre damer, kommer hjem og (unnskyld uttrykket) gjør i fra seg på den trofaste kjæresten som venter hjemme. I steden for å knulle hun han ble kåt på. Eller hadde han havnet på huet å ræva ut?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Hehe, nei det er da ikke utroskap å tenne på andre. Det er da helt naturlig å bli. Vi er da mennesker også når vi er gifte/samboere.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Ja, selvfølgelig er det greit. Det er helt normalt og vanlig å bli tent av andre enn partneren sin fra tid til annen. Man blir ikke blind av å være i et forhold. Og da er jo ingen ting bedre enn at han kommer hjem og puler kjerringa!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Det er selvfølgelig ikke ok om han presiserer at han har sex med henne fordi han ble kåt på ei sexy dame han så på byen. Det er litt drøyt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Altså, man kan ikke styre andres følelser og tanker. Men om han gjør dette, så må han for guds skyld ikke fortelle dama om det! "Jeg ble egentlig kåt på en annen dame nå, men for å ikke være utro så får jeg ta til takke med deg" liksom.. Da er det ihvertfall vært på huet og ræva ut.. hehe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 hehe ja..skal vi ha sex? jeg så nemelig en drittdeilig dame på byen, men siden jeg ikke vil være utro så tar jeg deg istedenfor:)hahaha
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Honeeeey I'm hoooome! Jeg fikk sånn ballespreng av ei med miniskjørt. Spre beina! hahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå