Gå til innhold

merker dere noe?


trønderveitja1987

Anbefalte innlegg

Merker dere noe på kroppen? har dere fått mage?

 

selv merker jeg ikke på kroppen, har ikke fått noen mage enda. Merker det på ekstrem ømme bryst å kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen symptomer så merker ikke noe:)

11+4 og magen syns så vidt. er 3 babyen så kan vel være derfor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har måttet gå til anskaffelse av nye bh'er. I tillegg var jeg endel kvalm i starten som jeg holdt i sjakk ved å spise! Så har vel lagt på meg 2-3 kg så langt. Merker at jeg har fått litt mage (bortsett fra fett) fordi det er veldig ubehagelig hvis noe er stramt over magen. Dette tåler jeg vanligvis, men ikke nå.

 

Jeg er fortsatt trøtt som en dupp, men håper energien snart kommer tilbake! Er 12+1 i dag, så det er vel ganske vanlig å være litt trøtt fortsatt.

 

Ellers så håper jeg ikke at jeg skal ha så mye kviser helt til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15 uker i morgen, kjenner ikke liv enda, men magen er der (og den har jeg venta på, så nå er jeg glaaaaad!!!), den er ikke kjempe stor, men stor nok til at man kan se at det er "gravide mage", og ikke "spist for mye mage" (som det så ut som i et par uker før den blei som den er nå =P) hehe =) Så nå er jeg kjempe stolt og gleder meg til den vokser enda mer, og til at jeg kan kjenne liv!! =) Puppene har vokst en del, nå er de "normale" (hva nå enn det er), hadde veldig små før og de er ømme, hehe... hadde nesten ikke noen symptomer i 1. trimester, utenom at jeg var VELDIG sliten, men det er også over nå, så kjenner ikke noe særlig, utenom ømme bryster =)=)=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15 uker i dag, og har kjent den lille sparke allerede. Har kjent at det har vert liv i en uke eller to, og nå for noen dager siden kjente jeg tydelig spark. En aktiv liten krabat der inne. Utrolig gøy!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...