Gå til innhold

3D - gjenkjennelig..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan,vurderer å ta 3D, men lurer.. Dere som har tatt 3D, blir det en reell gjengivelse, så tydelig at man faktisk ser og kan kjenne igjen utseendet ved fødsel..? Eller blir det såpass "grumsete"/fordreid at man kan få "feil" oppfattning hvordan nurket ser ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på hvordan barnet ligger. om h*n ligger med ansiktet inn i morkaka (da blir det ikke fine bilder). for å få fine bilder og klare bilder som du kan se tydelige trekk på så er det viktig at det er mye fostervann forran ansiktet på den lille. og det vet man jo ikke før man tar en UL.

Skrevet

vi tok 3d, og ble veldig skuffet.. Dårlige pg uklare bilder, og jenta lignet ikke på hun som kom ut nei! ;) Eneste positive var at vi fikk bekreftet kjønn da!

Skrevet

Sønnen vår lå med hodet godt inntil morkaka og navlestrengen var stadig foran ansiktet, men jordmoren klarte likevel å få tatt noen gode bilder og jeg ser i ettertid en tydelig likhet. Nå ser jeg at han ligner voldsomt på sin tante!

Gjest Tale30
Skrevet

Selv om bildene naturlig nok blir fordreid ser jeg helt klart likheten. Enkelte uttrykk hun har gjør at hun er helt lik :)

 

Jeg tok 3D på ultralydklinikken i Sanvika og det var en kjempefin opplevelse!

 

Skrevet

Har hatt 3D med de 2 yngste. Kjempe fin opplevelse.

Spesielt med datteren min på 2 år fikk vi flotte bilder. Kun jeg og pappaen som viste jeg bar en jente, men de som såg bildene såg veldig klart at det var en jente. Og at hun lignet veldig på søsteren sin.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...