Gå til innhold

Hvor mye kontanter har dere tatt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at dere har nok til å klare dere gjennom en eventuell streik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroner 1000.-

Klarer meg nok bra::)

Skrevet

Vi har ikke så mye valg..MÅ bare klare oss uten bankkort til streiken er over..ikke så mye mer å gjøre med det. Har tatt ut 2000. Skal til Danmark til helga og kan da ta ut mer der vist ikke streiken er over.

Skrevet

ikke en krone! tenker at med fire barn i huset så har vi alltid skapene fulle av mat. kommer til å leve som normalt <3, klare oss bedre enn best!

Skrevet

Har tatt ut 400 tror jeg, skulle ta ut litt penger uansett til å ha i lommeboken...så ble et par hundre mer enn jeg hadde tenkt. Da har jeg nok til "brød og melk" i et par dager.

Skrevet

Ingenting, en eventuell streik vil være en risiko for liv og helse = tvungen lønnsnemd..

Skrevet

Har ca 2000 i kontanter. Regner ikke med at en evt streik vil vare mer enn et par-tre dager.

Skrevet

Har tatt ut 2000. Ikke fordi vi trenger det sånn umiddelbart. Skapene er fulle, men man vet aldri, blir man syk, trenger bil, medisiner og legebesøk, så er det greit å ha litt kontanter på seg

Skrevet

har ikke tatt ut noe, men vet jeg har 350 kr i lommeboken. har nok mat for noen dager og bensin på bilen, og noe lengre enn det tviler jeg på at streiken varer. En ting er kjip middag på bordet fordi man ikke har flere kontanter, noe annet er de store summene i forhold til bedrifter, valuta osv...

Skrevet

1000 kr. Skulle det bli langvarig kan vi handle i Sverige.

Skrevet

Blir ikke streik, dette er hysteri!

Skrevet

Du trenger ikke hyle om hysteri når avisene anbefaler befolkningen å ta ut penger.

Hadde de IKKE anbefalt å ta ut penger hadde det vært hysteri..

Skrevet

Ingen, men har overført penger til regningkontoen i tilfelle nettbanken går ned og ikke kommer opp igjen før 15. Vi har 12-13.000 som går ut 15. juni.

Det er greit om det er penger på den kontoen da

Skrevet

Ingenting.

Svigerfar er finansperson og sier at om korttransaksjoner rammes så blir det ikke streik men tvungen lønnsnemd.

Skrevet

Det går ikke penger ut hvis det blir streik, da..

Skrevet

Hadde 400 i kontanter fra før, så jeg har ikke tatt ut i dag. Har masse mat i kjøleskapet og fryseren, så streiken skal bli langvarig før det blir problemer :)

Skrevet

Tok ut 400,- til å betale barnevakten fra lørdag og har 200,- i et krus på badet. Det rekker når vi har både mat, melk og dasspapir

Skrevet

Har tatt ut 3000,-, men 2000,- av de er til tannlegen i morra.

Skrevet

Ikke en krone. Jeg handlet litt ekstra så det holder ut uken. Jeg synes folk er helt latterlige.

Skrevet

Regninger som ligger til forfal før midnatt blir betalt selv om det blir streik.

Skrevet

500,- skal på ferie på onsdag så kjekt med cash

Skrevet

haha, ikke ei krone og er ikke redd for "krigen" som jeg kaller det..tviler sterkt på streiken varer lengre enn max 2 døgn om dette skjer!!

har handlet mat i dag da, og kan fint klare meg til helgen uten å handle noe mer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...