Gå til innhold

3D ultralyd =D


Kimberley*Silje og Sara*

Anbefalte innlegg

Da har jeg sitti å bestilt time til 3D ultralyd ved Ultralydklinikken i Lysaker :D

 

1000 kr for 20-30 bilder, og videoer osv :D Og de foretar en GOD undersøkelse av fosteret, pluss at venner, familie, besteforeldre, barnefar og hvem som helst kan være med, uten unntak :)

Bestilte time 19 juli 2011, siden de sa at uke 28 er den beste uka, og 19 juli er vår 28 uke så :)

 

GLEDER MEG ALLEREDE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette hørtes jo helt supert ut da :) jeg vil også dit da,er jo litt gøy da å se babyen sånn nesten ordentlig hehe :) tror jeg skal ringe dit å bestille time selv jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt idag, skal ha i uke 30 for jeg er på ferie i uke 28 og 29. Gleder meg veldig, men samboeren syns at det er altfor dyrt.. og egentlig unødvendig. Uansett, så syns jeg det skal bli godt å se lillegutt igjen, og se at alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å få time der jeg men alt var opptatt så jeg står på venteliste jeg.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ingenting ledig i lysaker da jeg pratet med de:(

men heldigvis var det plass på st. joseph i drammen:D

gleder meg masse. var på 3d ul med første jenta.. så blir veldig gøy å oppleve dette igjen:)

det var litt dyrere der. 1200 men absolutt verdt det:) å mannen min gleder seg veldig da han ikke hadde sjans å være med første gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

skal dit:D 18 juli:D blir noen dager etter det egentlig var best. er 4 dager etter. håper ikke det har mye og si:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Kristiansand er det ikke ledig time før jeg er i uke 32... Er dette for sent? Andre som har fått gode bilder i uke 32??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...