Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Jeg fødte for 4 uker siden i morgen. Jeg blør enda litt etter fødselen men ganske lite. I går så fikk jeg skikkelig mens smerter med stikkinger og kramper og plutselig begynte jeg å blø kraftigere. Senere måtte jeg gjøre nr 2 og da jeg tørket meg kom det ut en DIGER klump. Den var lysebrun og slimete. Den så rett å slett ut som ei død mus..heheh... Beklager ekle detaljer men jeg bare må spørre. Er dette normalt? hva kan det være? Takker for svar!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Hi her..altså klumpen kom ut av skjeden...ser det kunne misforståes..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Må flire litt.. En død mus du liksom..) Kan jo ha vært rester av noe da.. Blør du fortsatt? Om det ikke stopper å blø masse ville jeg kontaktet lege.. Leit å plutselig få styrtblødninger.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Det høres jo ut som d kan være en bit av morkaka. Men ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Ver glad for dei klompane som kommer. Det er nok renselsen og ver glad for alt som kommer ut, eller blir det utskrapning vist det ikkje kommer ut.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Jeg leste litt om det nå og kanskje det kan være sårskorpen som løsner? Men er den så stor tenker jeg da?? Jeg blør ikke så mye nå lenger, det gikk tilbake til vanlig blødning etterpå igjen. HI
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Det kan være farlig om du også har smerter sa føden til meg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Jeg ville tatt en telefon til føden og spurt. Sansynligvis er det ikke noe farlig, med 4 ukerer så vidt jeg vet relativt lenge å blø og det bør ikke begynne å gjøre vondt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Det er vanlig å blø opptil 6 uker etter fødsel ja.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 Det er nok koakulert blod og er veldig normalt. Jeg opplevde dette rett før jeg fødte faktisk. En koagulert blodklump rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå