Gå til innhold

Symptomer


druggan

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen! Bare lurer på om dere andre kjenner noe særlig ennå? Det er jo tidlig da,er jo bare 5 uker på vei men kjenner overhodet ingenting enda.

Dette er min nr 2,og med den første begynte jeg kjempetidlig å kaste opp og var ekstremt sliten og trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg er også ca 5 uker på vei..og jeg merker lite. Har litt murringer innimellom, og brystvortene har vært litt ømme hele tiden, men ikke så mye..og jeg føler jeg blir oppblåst i magen på kvelden.

 

Dette blir nr.2 for min del også:) Var 6 uker på vei med første før jeg fikk mistanke om at jeg var gravid, og da kom såre brystvorter og kvalme og oppkast etter den tid. Så jeg prøver å ikke bekymre meg over at jeg ikke merker noe enda, det er jo tidlig..men det er ikke så lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) Merker ikke så mye jeg heller.. Var mer sist tror jeg. Er litt småuggen og kvelden gjerne og lite matlyst. Ømme pupper + litt stikninger innimellom.. Mye luft i magen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippo ღ

Hei jenter :)

 

Dette er min første. Er 5+4 og merker lite... Men det kommer vel?

Ser vi er noen symptomfrie så langt :)

 

Leste et sted at dersom man er dårlig i svangerskapet minsker sjangsen for å miste. Tror det var på libero jeg leste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...