druggan Skrevet 6. juni 2011 #1 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei hei alle sammen! Bare lurer på om dere andre kjenner noe særlig ennå? Det er jo tidlig da,er jo bare 5 uker på vei men kjenner overhodet ingenting enda. Dette er min nr 2,og med den første begynte jeg kjempetidlig å kaste opp og var ekstremt sliten og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammapudding Skrevet 6. juni 2011 #2 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei Jeg er også ca 5 uker på vei..og jeg merker lite. Har litt murringer innimellom, og brystvortene har vært litt ømme hele tiden, men ikke så mye..og jeg føler jeg blir oppblåst i magen på kvelden. Dette blir nr.2 for min del også Var 6 uker på vei med første før jeg fikk mistanke om at jeg var gravid, og da kom såre brystvorter og kvalme og oppkast etter den tid. Så jeg prøver å ikke bekymre meg over at jeg ikke merker noe enda, det er jo tidlig..men det er ikke så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jahoo Skrevet 6. juni 2011 #3 Del Skrevet 6. juni 2011 hei Merker ikke så mye jeg heller.. Var mer sist tror jeg. Er litt småuggen og kvelden gjerne og lite matlyst. Ømme pupper + litt stikninger innimellom.. Mye luft i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippo ღ Skrevet 8. juni 2011 #4 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei jenter Dette er min første. Er 5+4 og merker lite... Men det kommer vel? Ser vi er noen symptomfrie så langt Leste et sted at dersom man er dårlig i svangerskapet minsker sjangsen for å miste. Tror det var på libero jeg leste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå