Gå til innhold

Da blir det februarbarn på meg igjen HURRA:o)


Jente09&Jente12:)

Anbefalte innlegg

Da kan jeg endelig komme inn hit, tok en test i dag tidlig og der stod det GRAVID JIPPI:o).

Gleder meg så masse til å få februarbarn, har en jente på 2år fra før som kommer til å få verdens fineste bursdagsgave neste år:o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også ei jente født 09. Men hun er maibarn. Vi hadde egentlig tenkt å vente litt lengre, men nå ble det sånn.. Og vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :D

 

Ikm på nsdag jeg så vi får vente å se om jeg kommer etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:o). Å så kjekt da vinterbarnet, blir jo en fin alders forskjell det:o). Jeg bare håper ungene får hver sin bursdag, litt kjedelig med samme dag. Datteren min er født 16feb og jeg har termin ca 15-18feb (veldig usikker på når eg hadde eggløsning) men dette kan jo bli kjempe spennende!,

Da skal jeg krysse fingrene for deg Lykkelig mamma...., håper mensen ikke kommer og at du kan være her inne sammen med oss:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå gratulerer så masse *cocco* :o). Når har du termin da?.

Så inne på ett annet innlegg at du er fra bergen du også? så kjekt da:o). Skal bare se på det at vi ligger på kk sammen i februar hehehe:o). Masse lykke til:). Hvordan er formen din? eg har de murringene, ømme bryster, døds sliten og trøtt og litt følsom allerede hehe:o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, bor i fana :D har termin 17. da, ja skal ikke se bort i fra at vi er der samtidig nei :P hadde vært morsomt;) jeg er egentlig fin, bortsett fra litt svimle byer og stikkninger her å der, sover stortsett heletiden føler jeg hehe... gleder meg masse da men jeg resier til tykia på onsdag så kjipt å ikke kunne ta en øl til maten :P men det er jo verd det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstår den, alltid godt med en øl eller noe til maten når man er på ferie, men det kommer til å gå så fint atte. Er jo så verdt det som du sier:). Digg med ferie da, vi kan jo ikke akkurat skryte av været vårt her:(.

Eg tror eg har termin 15 feb men er veldig usikker på når eg hadde eggløsning, men er bare til å vente til den ordinære ultralyden, guuuud så eg gleder meg til den! :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja men du skal inn på en tidelig UL og ikike sant? jeg skal til legen i dag for å fylle ut papirer, går ut av jobb da jeg jobber under psykososiale omstedigheter som det så fint heter, så jeg skal spørre etter UL i uke 8, pga SA sist.. det har vel du og rett på da :) gleder meg kjempe masse til å få bilde på den ordinære UL ble så missunnelig sist når det kom damer ut fra KK å veivet med bildene sine og jeg hadde fått beskjed om at jeg hadde mistet. så nå er det vår tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg vært hos legen og skal få bedre oppfølging, blant annet en tidlig ultralyd:). Skal også innom og måle Hcg nivået så da slipper eg å bekymre meg om at eg vil miste visst den stiger som den skal:).

Skal til legen igjen om 10 dager og da skal hun bestille timen til den ordinære ultralyden, gleder meg masse til å få time der, er så godt å ha noe stort å se fram til og ja denne gangen er det vår tur:o).

Herregud eg er så følsom om dagen, griner av alt som går på tv, bare det er en fin/trist låt eg hører eller tenker på noe trist eller noe helt fantastisk som det å føle på kroppen at eg er gravid igjen:o).

Psykososiale omstendigheter høres ikke så bra ut, blir du sykemeldt da tror du? kan egentlig kalle psykososiale omstendigheter der eg jobber også sånn som det er der for tiden, ikke bra i det hele tatt og legen tok det kjempe alvorlig siden eg er gravid. Det siste vi må gjøre er å stresse, ikke bra for babyene våre i magen vettu:).

Ha en fin laaang helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var godt å høre at du år oppfølging :D ja jeg er helt lik, griner og griner, nå skal det sies at jeg er litt sånn til vanlig også men nå er det helt ekstremt :P nei jeg blir ikke sykemeldt, jeg går rett ut i permisjon, jobber som dørvakt(ordensvakt) så stor risiko, så dette er nok siste helgen min. reiser jo på onsdag så regner med pairene er i orden til jeg kommer hjem igjen :D så nå blir det bare jobb 1 gang i uken da jeg er støttekontakt så det blir deilig :D ja ha en kjempe fin helg du og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er også følsom til vanlig off så nå er det ikke noe gøyt hehe:).

Oi så pass, men får du likevel permisjon når barnet kommer til verden? at ikke du må bruke den nå liksom..... Eg kommer til å bli tidlig sykemeldt denne gangen også:(. Sist gang fikk eg tidlig bekkenløsning (driiiit vondt) i uke 11, så det var ett laaaaangt kjedelig svangerskap. Eg ble aldri kvitt det 100% men måtte trene drit hardt for å komme meg igjen og tilbake igjen i jobb. Og no ser det pinadø ut som eg begynner å få det igjen:( og det var da litt tidlig!!!!!. Off det kommer til å bli tøft men er verdt det, det kommer jo noe godt ut av det da:o). krysser fingrene på at eg klarer å jobbe noen mnd til!!! :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet har ikke virket her på noen dager så gikk litt tid før jeg klarte å svare. nei det går ikke utover permisjonen min etter babyen kommer;) off stakkars deg, å så så tidelig, krysser fingrene for at det skal gå over:) hva jobber du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...