Gå til innhold

Hva har dere i vognen?


april79

Anbefalte innlegg

Nå er det 6 uker til termin, og jeg lurer litt på hva jeg skal ha i vognen til lillebror når han kommer. Skal jeg gå til innkjøp av sovepose? Evt hvilken anbefales? Har hørt om diverse voksi-poser, men har ingen erfaring med dette. Skal jeg heller holde meg til ull i bunn med dyne over? Til vinteren har jeg en deilig lammeulls sovepose som de to storesøstrene har hatt glede av å bruke.

Som dere skjønner, så har jeg ingen erfaring med sommerbaby, så her trengs det rådføring...:)

 

Takker for alle gode råd!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Her er det også 6 uker til temin:)

Jeg har to vinterbabyer fra før så jeg har heller ingen erfaring med sommer baby.

Jeg kommer til å ha en vogndyne i vognen, men er usikker på om jeg kommer til å bruke lammeskinnet. Tror jeg tar det som det kommer.

 

Jeg bor i nordland så her vet man aldri helt hvordan sommeren blir, så jeg må bare se det ann fra dag til da om hva jeg tar i vognen. Blir det veldig varme dager så regner jeg med at jeg bare har et pledd oppi vognen, men tar det som det kommer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv og bare erfaringer med vinterbaby. Men Etter hva jeg har fått med meg fra venner er det visst vanlig med helseteppe og vogndyne. Da tar en jo bare vekk dyna når det blir for varmt. Syntes dette hørtes fornuftig ut.. Så kommer hvertfall til å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangsfødende, så mine erfaringer er ikke store :) men jeg tenker en sommerdyne, og et lammeskinn i bunnen! :) Pose kjøper vi når det nærmer seg høsten og kanskje er begynt å bli litt mer kaldt ute?

 

 

http://fyllings.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå går jeg for lammeskinn i bunn, alternativt et helseteppe, og en sommerdyne over. Har fått et nydelig tovet ullteppe til vognen som jeg kan bruke i stedet for/ i tillegg til dynen. Må nesten se sommeren an. Bor i Bergen, så her kan vi få begge ytterpunkter...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...