Gå til innhold

Seint med barnebursdag kl 17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert i bursdag til en gutt i barnehagen som blir 2 år.

Gutten vår er også 2 år, og tidspunktet er neste mandag kl 17.00.

Jeg syns det er for seint.

Guttungen pleier å spise kveldsmat til fantorangen kl 17.30 og bade og legge seg etter det. Da har klokka blitt ca 18.45 når han er i seng. Han er da stuptrøtt og sovner i løpet av 5 min.

Er det vi som er veldig tidlig ute med kveldsmat og legging, eller er dette litt i seineste laget for et bursdagsselskap for så små?

På en måte syns jeg det er synd å bli hjemme, men på den andre siden ser jeg for meg en overtrøtt gutt som bare flyr rundt og veksler mellom å være grinete og høy på sukker.

Bør vi dra eller bli hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra, dere trenger ikke være så lenge, og en gang gjør det vell ikke noe om leggetiden blir litt forsinka?:)

Skrevet

Slike ting blir ofte litt sent for de minste, men deter ofte eneste mulighet om man skal kunne gjøre det etter barnehagen. Noen kan bli litt trøtte dagen etter, men de fleste takler det fint innimellom.

De blir foresten ikke høye på sukker, men på festen. Det er det mange forsøk som har vist.

Skrevet

Rpå når dere er hjemme blir ikke det det samme i en bursdag.Det er et helt vanlig tidspinkt bursdagsselskap.

Selv om barnet er leggeklar like ette

Skrevet

Rpå når dere er hjemme blir ikke det det samme i en bursdag.Det er et helt vanlig tidspinkt bursdagsselskap.

Selv om barnet er leggeklar like ette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...