Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i f.eks lydopptakere som skjules i f.eks bamser eller smykker. Noen tips til sider på nettet?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Har prøvd, men får bare opp overvåkningsutstyr som man plasserer i hjemmet sitt. Dette er jo litt mer avanserte greier. Ønsker ikke å fortelle alt her.Men det er ikke fordi jeg er nysgjerrig, men jeg er veldig bekymret for en person som viser tegn til å bli behandlet dårlig og vil gjerne få dette bekreftet eller avkreftet. H.I
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Det skal mye til at du skal kunnesette opp slikt utstyr lovlig utenfor ditt eget hjem, selvder skal du være veldig forsiktig. Overvåkning bør du overlate til politiet.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Ikke si barnevakten misbruker ungen din eller noe?!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Hmm.. jeg har søkt opp litt nå.. finner noe nettavisatrikkler om et lite kamera i slips osv.. men står ikke noe om hvor man får tak i det. har også sett på der det selges, men det er slikt som ser ut som webkamera osv... så tror ikke det kommer til å funke.. hmm.. vil tro det er vanskelig å finne noe :/
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #12 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har ikke noe annet valg desverre, så den sjansen for jeg ta. H.I
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #13 Skrevet 5. juni 2011 Nei dette gjelder ingen barnevakt og det handler heller ikke om noe seksuelt. H.I
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #14 Skrevet 5. juni 2011 Det straffbare jeg planlegger vil komme i skyggen for det jeg kan finne ut av. H.I
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #15 Skrevet 5. juni 2011 Du vet at det kan ende med fengselsstraff for deg? Om det erså alvorlig snakker du med politiet. Du prøver deg ikke på slik overvåkning på egenhånd. Hva om du tarfeil? Hvordan ville du tatt det om du fant ut at noen spionerte på deg på denne måten?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #16 Skrevet 5. juni 2011 Og om du tar feil? Hva om du setter i gang spionasje på en uskyldig person eller "kommer til å" se eller høre personer som ikke har noe med saken å gjøre? Er det noe streffbart kontakter du politiet, er det ikke det får du bare snakke med dem som er involvert.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #17 Skrevet 5. juni 2011 Jeg går gjerne i fengsel for å få stoppet visse mennesker. Det er det verdt. Så vis politiet vil ha meg fengslet for dette så vær så god. H.I
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #18 Skrevet 5. juni 2011 Dette er absolutt ikke uskyldige personer. Dette er ikke gjetting fra min side. Jeg har muntlige "bevis" som desverre ikke eksisterte lenger enn på munnen. Jeg hadde ikke gjort dette om jeg var usikker. H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå