Gå til innhold

Noen som har født i Harstad?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fødte min lille gutt der i starten av januar. De er helt fantastiske der, alle som en. De er både faglig dyktige, og veldig godhjerta mennesker, de som jobber på føden. Stortrivdes der og hadde en fin fødselsopplevelse takket være jordmødrene og jordmorstudenten som faktisk gjorde jobben med å ta i mot gutten min. Tiden jeg lå der var veldig fin. Barnepleierene er også veldig hyggelige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok fødsel med litt hardhent og sur jordmor og barsel var greit nok, men jeg fikk ikke noe hjelp til ammingen. Klar deg selv, var beskjeden jeg fikk da jeg spurte om hjelp.

Kommer ikke til å føde i Harstad igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det er ingen sure der og de er veldig hjelpsomme når det kommer til amming. Dårlig forsøk på trolling?

 

Jeg fødte der og har hvertfall en veldig god referanse å gi. Følte meg ivaretatt hele veien og ble virkelig lyttet til. Omsorgsfulle damer. Føder gjerne der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke trolling. Spurte flere ganger om hjelp til ammingen, men fikk det ikke. Han sugde skjevt, fikk lite melk osv., men ingen hjelp og det er ikke tull! Var ingen god følelse og jeg var ikke fornøyd med Harstad sykehus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle likt å vite hvem du snakket med da, for det virker så langt fra det jeg opplevde selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...