Gå til innhold

vondt i brystet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt vondt i brystene i flere mnd.nå. Må si at jeg har silikon og vet ikke om det kan ha noe å si...

Jeg fikk barn for ca. 1 år siden og før jul var jeg hos legen å klaget på verk i brystene, særlig venstre!Han mente det kunne kommet grunnet graviditet og amming, men nå sitter jeg bare med tanker om brystkreft!!!:(

Jeg er så redd...det gjør vondt hver dag nå, men ikke så vndt at det hemmer meg på noen måte.

Jeg er 23 år...

Noen som vet hva symptomene på brystkreft er?vet ikke om jeg burde kontakte legen igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å få en henvisning til mamografi, bare for å få sjekket det ut.

Jeg har hatt kjempe vondt i det ene brystet etter graviditet og amming, og har vært litt bekymret. For litt siden hadde jeg time til mamografi, og de mente at det var fordi jeg hadde melk igjen og mange og store kjertler. Så det kan være greit med det sjekk, rett og slett for at du skal slippe å bekymre deg over det hele tiden.

Skrevet

okei, takk for svar, nå ammet jeg bare litt over 1 mnd, men det kan enda komme småååå dråper melk om jeg klemmer:S

så bra at de ikke fant noe på deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...