Gå til innhold

Har du wallstickers hjemme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

 

Buddha figur på soverommet (østen inspirert interør).

Skrevet

På rommet til 4-åringen.

 

Hun tok over storebrors lyseblå soverom, så for å gjøre det mer "girly" kjøpte vi rosa gardiner, rosa sengetøy og rosa prinsesse-stickers.

Skrevet

Jentungene har det på soverommene sine.

Skrevet

På kjøkkenet har vi stickers som er som tavler, bruker dem til huskelapp der ting skrives med kritt. Ungene har stickers på rommene sine, prinsesser til jenta, riddere til gutten og fotballeffekter til storegutten.

Skrevet

Ja, vi har teksten "all you need is love" over senga. Så romlemantisk atte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...