Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Jepp. Buddha figur på soverommet (østen inspirert interør).
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 På rommet til 4-åringen. Hun tok over storebrors lyseblå soverom, så for å gjøre det mer "girly" kjøpte vi rosa gardiner, rosa sengetøy og rosa prinsesse-stickers.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 På kjøkkenet har vi stickers som er som tavler, bruker dem til huskelapp der ting skrives med kritt. Ungene har stickers på rommene sine, prinsesser til jenta, riddere til gutten og fotballeffekter til storegutten.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Ja, vi har teksten "all you need is love" over senga. Så romlemantisk atte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå