Gå til innhold

Vurderer lavkarbo... hjelp meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når intet annet nytter. Men problemet mitt er at jeg er en sukkerjunkie, og MÅ ha noe søtt innimellom. Hva kan jeg spise for å få bukt med sukkersuket?

 

Og dere som går på lavkarbo, hvordan ser en dagsmeny ut for dere på en typisk hverdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag lavkarbo seigmenn ;) Det er søtt som fy :P hehhee.. og du kan spise atkins sjokoladebar :) kjempe gode

Skrevet

Glem at du har sukkersug. For hvis du legger om til lavkarbo (du må være litt streng med deg sjøl de tre første dagene) så blir sukkersuget borte. Jeg har ikke spist noe søtsaker siden oktober (og jeg er en sukkergris), for nå frister det ikke lenger.

De 16 kg jeg har gått ned er en god motivasjon for å fortsette på samme måte. Kroppen min skal ikke ha sukker.

Jeg anbefaler ikke å skaffe all verdens erstatninger. Da forlenger du bare problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...