Gå til innhold

Hvilken type truser bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

String?

Boxer?

Hipster?

Vanlig bestemortruse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, festlig! Nu for tiden (siste trimester med nr 3) går det i mine svært så usexy bomullssloggi. Eneste som er komfortabelt. Men jeg har (uoppfordret) lovet mannen at når tassen er vel ute og renselsen og alt det der er over, da skal de KASTES! ; )

Skrevet

Bombesikre navlevarmere fra Change. (minner litt om Sloggi bare myyyye mer behagelig),

Skulle bare bruke de mens jeg var gravid, men det er et år siden gitt... og fortsatt er undertøyet like übersexy ;o)

Skrevet

Hipster, boxer og "vanlig" truse. Har brukt G-streng i mange år, men etter utallige soppinfeksjoner og mye ubalanse i underlivet ga jeg meg tvert! Mye bedre etter at jeg sluttet med den galskapen :P

Skrevet

Går i boksere fra pierre robert. :) De er gode. :D

Skrevet

Bjørn Borg boxere

Skrevet

Det går mest i boxere fra Bjørn Borg eller hipster fra Pierre Robert.

Skrevet

Hipstere.

Er mest glad i de sømløse fra Sloggi, de som kommer i sånne små esker, men har også en del fra Pierre Robert.

Skrevet

Helst tai, men har noen hipstere også.

Skrevet

Bruker alt fra g-string til boxere, kommer litt an på hva jeg skal ha på over. Akkurat nå har jeg vanlig truse hehe

Skrevet

hipster og boxere..

string har jeg ikke brukt på maaaange år, alle ble kastet da jeg sluttet på ungdomskolen og har ikkje kjøpt de etter.. :)

Skrevet

Digger de sømløse fra Sloggi. Beste jeg har hatt. gode å ha på, ser ikke så aller værst ut og syns ikke gjennom kjoler eller bukser.

Skrevet

Foretrekker sametruser og sebraTRUSER

Skrevet

String! Kan ikke fordra å ha en svær truse kravlende inni rompa. Da er det bedre med en liten strek:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...