Gå til innhold

Hvor mye brus drikker du

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, alt for mye til at jeg liker å tenke på det :(

Blir vel fort 1 liter om dagen.... Hvis ikke halvannen... Med Cola.

Skrevet

Alt fra 3dl til 2l med cola. Kommer ann på hva aktivitetene er for dagen og i hvilken form jeg er i.

Skrevet

Drikker brus max 1 gang pr måned, som regel sjeldnere.

Skrevet

Ca 2 små glass med Pepsi Max daglig. Noe mere i helgene

Gjest Løvemusene
Skrevet

Ca 1 liter cola om dagen, enda mer i helgene... skammer meg gjør jeg! :P

Skrevet

1-2 liter per dag (cola)

Skrevet

Jøss, drikker dere virkelig brus daglig? Gjelder det ungene også? Bare nysgjerrig, altså.

Hilsen Ikke no' lenger opp.

Skrevet

Ingenting egentlig. Elsker vann jeg:-)

Skrevet

Stort sett ingenting. Drikker vel kanskje totalt 2-3 liter brus pr år!?

Gjest Løvemusene
Skrevet

Jeg har ikke barn. Skal slutte den dagen jeg blir gravid, da blir livet mitt komplett så da trenger jeg ikke trøsten lenger. Ikke mange som tror meg på den da..... ;)

Skrevet

Blir nok som regel en liter til dagen desverre.. Ikke cola da men

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke brus, men drikker et glass av og til hvis det er eneste mulighet:-)

Og så må jeg ha et par glass julebrus i jula. Det er jo tradisjon:-)

Tenker jeg drikker 1-3 liter brus i året. Farris derimot, går det gjerne en liter av om dagen:-)

Skrevet

Drikker ca 2 glass light-brus om dagen, ELSKER pepsi max så kunne gjerne drukket mer :P

Skrevet

Jeg og mannen kjøper som regel en 4-pack pepsi max i helga, og det blir jo faktisk 3 liter i uka (!).. Fra uke 4 til 13 greide jeg ikke noen som helst form for brus pga av kvalme, men nå begynner lysten å ta seg opp igjen.. Men det blir for mye ja..

Skrevet

Drikker så og si aldri brus. Uinteressant drikke i alle sammenhenger. Alt for søtt.

Skrevet

Drikker stort sett bare cola, og har gjort det hver dag de siste 10-15 årene... Helsa er fin, tennene fine og er slank, hehe. Men skulle gjerne blitt "avhengig" av noe litt sunnere :-/

Skrevet

Det kan vel bli ca. 1 liter i uka.

Skrevet

Oioioioi, alt for mye... hehe, fort 3-4 glass pr dag. Men kune da hatt værre laster ;)

Skrevet

Ca 1,5 liter Pepsi max om dagen.

Vet jeg burde kutte ut før sønnen min blir så stor at han skjønner at mamma drikker pepsi mens han får vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...