Gå til innhold

Idag er IKM!! :-O å jeg blir gal igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag er IKM!! :-O jeg blir gærm igjen

Så satt jeg her da. Må innrømme at jeg aldri hadde sett for meg at jeg kom til å sitte å skrive innlegg på en av disse sidene.

Har lest mye på slike sider. Det jeg leser mest på er uten tvil symptomguider.

Jeg blir av og til litt overasket over meg selv, å for en evne jeg har til ønske symptomer så hardt at jeg av og til lurer på pm jeg maner dem frem.

Har di sisste to månedene, FEM dager før IKM vært så utolmodig at jeg har tatt en test(eventuellt ti.).

Selv mener jeg at jeg har fått en så kalt "skyggestrek" på ALLE testene jeg har tatt,å ble skikkelig forbanna på CLearBlue produsentene for at dem f#$% ikke kunne produsere en ENESTE EN test RIKTIG!

vell.. heldigvis vil jeg se på meg selv som rimelig rasjonell (etter ennhver irrasjonell eksplosjon), å skjønner jo at alle disse skuggetreken jeg har fått ikke skyldes kom komplett ondskap og feilproduksjon hos clearblue, men heller er ett produkt av min fantasi, eller kanskje heller mitt sterke ønske om å faktisk se den betryggende, gledespredende å utrolig populære BLÅ streken :-)

Men, er vi slik alle sammen? Eller er det kun jeg som svever rundt i det store internettet å leser å propper hodet fullt av "symptomer", og håp, som til slutt ender opp med at jeg skuffer meg selv en gang i måneden? Hvordan i alle dager slutter man med dette?

Hver månede når det nermer seg mensen, så sitter jeg klistra til "google", skriver inn alle min (muligens fiktive) symptomer, å leser alle andres syptomer, sammenligner dem med mine, å ender med å surre til min vanligvis så rasjonelle tankegang.

Jeg har selvfølgelig MASSE symptomer idag også:

*treg mage

*tett nese

*trøtt

*fysen å sulten

* å ekstreeemt emosjonell.

*masse masse mer.

Kjennte i går at jeg fikk slike vante "rykkninger" i magen som jeg bruker å få før mensen, så tenker jo at den er rett rundt hjørnet, å den er sikkert det, men allikevell sitter det en liten kar i bakhodet med ett stort skilt: "KANSKJE!!"

Vell, vi får se denne gangen da.... Ingen testing før jeg er MINST tre dager over tiden.

lurt hva? vi prøver.

Tenker jeg skal hive på meg sykkelhjelmen å sykle meg en tur, mens min kjære får banken ut litt av sin frustrasjon på karatetreningen. (hvordan han holder ut med meg er ett enormt mysterium, mener, jeg begynte å gråte når han dro på tening i dag?!? til slutt måtte jeg le av meg selv.. ustabil? oh yess)

Dersom noen av dere kjenner dere igjen i NOE av dette. (anyone), så ikke nøl med å kommenter, eller skriv til meg. Kjekkt å vite om jeg rett å slett har blitt gal?

Nå skal det sykles.

God søndag :-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DEN STREKEN HAR JEG SETT Å hehe måtte le når jeg leste den :P jeg har fått trua frem skyggestreker på tester å symptomer så halve kunne vært nok :) men ingen beboer her hehe.

vi må ha noen flotte menn som holder ut <3 <3

min har sluttet å røyke og tar vitaminer for det har dragen (meg) klart å sutre meg til :)

hadde krampe i beinet i sta, JA tenkte jeg,må jo være ett symptom hehe

så tror vi alle blir litt smågale av denne prøvetiden. skulle vært 4mnd max tid :P

Skrevet

Herlig å høre at det ikke er bare meg i denne "skyggestrek, og symptom" båten.

Her grenser det til at det er nok at jeg slipper en liten fis, så tenkte jeg: "åhh... DET MÅ ha vært et symptom". Så er det bare å google det så fort som mulig (tenker aldri på at det kunne vært den tomatsuppa med egg i liksom):-p

Ja, vi å ha fantastiske menn som virkelig finner seg i drage-blikk, tårer, latter, å dørsmelling om hverandre. jeg er i allefall takknemmelig <3

Så søtt av din kjære å kjøpe tester til deg, tror nok at dem er mer engasjert en det vi kanskje tror, men tenker at dem er kanskje litt mindre dramatisk en hva vi er (jeg iallefall). ((selvinnsikt.... finuerlige greier)). :-)

Takk for at du fikk avlivet mine misstanker om galskap ;-)

Skrevet

Kjære Frk.Tolmodig.

Dette er som og høre meg, driver selv og googler alt mulig av i form av symtomer og hvor tiderlig man kan ta graviditets test, PS det er over 2000 sider av denne bli gravid debatten for jeg har trålet dem alle på jakt etter noen som får nagativ test for så og få posteiv gravidites test. For jeg som deg tester også 6-5 dager før mensen. Lurer sterkt på om jeg er vel bevart her jeg sitter dag inn og dag ut for og se om en test kan være posetiv 5 dager før mensen. Du er ikke alene om denne galskapen, hehe jeg melder meg fort inn i denne gjengen :)

Hilsen meg

Skrevet

Takker masse masse for tilbakemelding hær.

på en eller annen måte er det merkelig nok lit enklere når man ikke er alene om all denne galskapen ;-)

Kan herved meddele at det er to dager siden ikm, å ingen spor til TR.

Skal jeg ta en test i dag??

Kjæresten mener det er best å vente litt lengre, for ikke å skuffe seg selv osv... men den teorien kan jo virkelig slå begge veier.

jeg har fryktelig lyst til å teste i dag.... but then again... det har jeg jo hver dag :-p

Skrevet

Er du to dager på overtid så hadde jeg ikke vært i tvil. Hadde sikkert testet hver dag helt til tr eller positiv test forelå.

Selv er jeg på dag 21 etter SA, (var bare 4 uker) og testet i dag for å være sikker på at testen slo ut negativ før den evt blir positiv igjen.

Og ja, den var negativ i da, så da kan jeg med sikkerhet si at blir den positiv igjen om en uke så er det hcg fra denne gang og ikke forrige gang...

Lykke til, krysser fingrene for to blå hos deg...

Skrevet

Ta en test da, er jo så spennende:D

Jeg hadde 2 tidlig sa(uke 4-5) det året før guten vår satt. Og må si at selvom det var moro når testen ble positiv, og utrolig trist når jeg begynte å blø og det viste seg at spiren var borte igjen, så ville jeg ikke vært det foruten heller. Siden vi brukte et år før han satt, så ville det liksom vært veldig kjedelig om det ikke skjedde noe i det hele tatt. Fikk liksom troen på at vi kom til å klare det forsdi der hadde jo skjedd noe.. Kanskje rar tanke gang men..

Lykke til!!

Skrevet

Vell damer.

Jeg klarte ikke holde meg lengre, tok en test som igjen var negativ... blææh.... dette blir en dårlig dag gitt..

klarte ikke negang å true frem en "skyggestrek" på denne testen.

Skrevet

Kjenner følesen, men da er det bare og begynne på en ny måned med nye muligheter:) Har blitt så skuffa mange ganger nå at har lært og bare se frammover. Kansje vi går inn i mars klubben sammen :) Lykke til med ny måned med nye muligheter.

Skrevet

Husk at man alltid skal teste med første morgenurin ;-)

Skrevet

Herregud, dere er jo alle helt like som meg!

IKM i dag, og jeg har bestemt meg for at jeg SKAL vente til om noen dager først. Tenk om det bare er en liten feilberegning!? Mensensmertene er jo der, MEN i natt var jeg oppe å tissa. Det gjør jeg vanligvis ikke, og heller ikke når jeg venter mensen. Var SÅ stolt å fikk store forhåpninger.

Det er ikke morsomt å ha det slik i det hele tatt. Jeg har sittet hver dagsiden EL å søkt på nett etter symptomer, å jammen har jeg dem alle sammen, bare ikke vondende bryst!! Så da tenker jeg; da er det vel ikke håp.

a woman must do the hard work!

Skrevet

vi er vist ikke s ulik noen av oss ;-)

Når vi ønsker noe, så ønsker vi det virkelig :-D

jeg er nå på 3 IKM å klarte jo selvfølgelig ikke vente med test, men dersom TR ikke kommer, så skal jeg teste igjen på fredagsmorgen.... spent..

Tolmodighet er en dyd.

Gi lyd når du har fått enten det ene eller det andre :)

Krysser fingrene.

Skrevet

Jeg vil kalle meg selv for gal.. vil-så-gjerne-bli-gravid-gal! Hehe

Vi er inne vår.. vent, måtte telle.. 6 PP nå. Vi har ikke prøvd så lenge enda, men det føles som en uendelig evighet! Da vi startet så visste jeg at det kunne ta tid, men jeg hadde vel innerst inne i hjertet mitt håpet og trodd at det komme til å gå med engang. Var vi ikke alle slik til å begynne med? Skuffelsen har vært der hver mnd når tanta har kommet på besøk, men det er ikke før nå at jeg kjenner at jeg kommer virkelig til å bli lei meg om hun kommer. Noen i meg har sagt at mai var måneden det skulle klaffe og at jeg i juni skulle ha en positiv test i hånden. Slik har det da ikke blitt. TR er 5 dager på overtid, men testen i dag var så negativ som man kan få det. Skyggestrek er bare å glemme, selv hvor mye jeg stirret på og fektet med testen foran lyset.

I skapet ligger en lue som står “I love dad” på. Den ligger godt gjemt, slik at samboeren ikke finner den. Gleder meg så mye til den dagen han skal få den i gave (ved positiv test). Men nå er det slik at jeg har begynt å tenke “hva om jeg ikke kan få barn?” “Hva om det aldri bli vår tur?”. Vet det er tidlig å tenke slike ting, men det er ikke enkelt å styre negative tanker. Spesielt ikke når det mases fra alle kanter om at det nå er tide med barn og at nære vennepar rundt oss blir gravide. Jeg synes faktisk det er vondt…

Men.. jeg har også en i bakhodet mitt som sier “slapp av, det er andre som ikke har testet positivt før lenge etter IKM – hold ut”- Vel, jeg håper jo.. men regner med tanta kommer denne gangen også. Men hvorfor skal hun kødde slik med meg da? Kan hun ikke bare komme, slik at vi får startet på PP 7?

Symptomer har det ikke vært stort av denne gang. Men.. jeg har fått enormt vonde pupper, som da kom 2 dager etter IKM. Puppene mine gir meg et håp de også.. men de er nok med på den ikke fullt så morsomme spøken de også.. bah..

Ha en fin dag jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...