Gå til innhold

merker det nærmer seg slutten av graviditeten :=)


18.juli/29juli

Anbefalte innlegg

har litt murringer og har merket ved to anledninger litt blod ( så vidt jeg ser det da). Har også hatt noen få ganger kynnere som var ubehagelig. E lei av å gå gravid. E klar for babykos, bleieskift, våkennetter, amming og alt anna babykos:) e også klar for å trene hardt! spesielt jogge! :=)

Må vel snart få kjøpt inn det man trenger.. har ikke stressa siden jeg har mye ustyr fra storesøstra, samt har fått mye. Men det er en del småting man ikke kommer uten. E klar!! :) bare håpe fødselen starter av seg selv. Likte ikke å bli satt i gang. Ble jo nesten ikke pauser, og oksygen på slutten.. var en kjapp fødsel for å være 1 gangsfødende. Vil gjerne ha litt pauser og lengre fødsel omså. :)

 

Flere som merker at det nærmer seg slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å JAH :)

 

har ikke termin før 26.juli, men er veldig klar jeg...

Kun kjøpt seng vi, hehe.. her går det fort. Og det er vårt første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har virkelig nedtelling til permisjon:) ringte føden i dag, da jeg to kvelder på rad har hatt ubehagelig menssmerter, og i dag har jeg hatt mensen ondt i hele dag. Va ei sur b.. som svarte på føden, da jeg ikke fikk tak i jordmor og lege på dagen. Tenkte bare at håper jeg ikke får henne under fødselen, da hadde jeg jaget henne på dør! makan til sur og grinete kjærring. Måtte si beklagde for at jeg ringte. Men hun svarte nu meg til slutt. Hun mente at siden jeg har hatt urininfeksjon og ikke gått kuren ut, så kan det være at jeg fortsatt har det. Men tok en test deretter og den var negativ. Men skal til legen i morgen, så får jeg ta en urinprøve og undersøkelser. Håper jeg ikke får svangerskapsforgiftning som sist!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det og...

 

Har til tider mye trykk i bekkenet og de si jeg har kynnere, men merker egentlig lite av de (går med mye smerter hele tiden)

 

Men kjenner jeg begynner og bli stresset, har ikke fått skaffet alt enda :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på sykehuset denne uken pga smerter for undersøkelser. De fant ikke noe. Var nok murringer, press på tarmer.. Ubehagelig at det vedvarer ofte i flere timer ila en dag.. orker ikke ta paracet!. Får bare følge med om det vedvarer, så skulle jeg ta kontakt med dem. Skal til jordmor på tirsdag så tar bare å høre med henne om jeg enda har vondt.

 

Ikke stress med å ordne alt:) man trenger ikke har alt klart, noe kan man ta etterhvert som behovet er der:) Butikken er jo åpen hver dag;) og mannen kan gjerne ta noen ærend:) Mangler også div, men tar det når det passer. Ved første bebis hadde jeg alt klart, men nå har jeg vært litt sen. Har ordna frem klær, og sotert. Men må jo etter hvert vaske de:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 dager til termin her:)) Å vi glede oss veldig:) E vårs første lille, å vi vente en liten gutt<3

Her e alt klart å kommet på plass,så vi hr bare å slappe av å kose oss i den siste tia.:)

 

Kjenne at d nærme sæ, mye trykk nedover å kjenne bekkene bynne murre litt. Hode e nesten heilt festa,så dem trur d e derfor æ kjenne di smertan.

Men det går veldig bra å har hatt ett heilt perfekt svangerskap:)

 

LYKKE til alle sammen!

 

<3 14/7.2011<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...