zombie2be Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Har smørt med faktor 50 3 ganger om dagen,men nesten solbrent likevel.. herlig med farge, men skal nok passe meg denne sommeren. Soler ikke magen,for der er strekkmerkene fra sist begynt å komme igjen,å det kan vel bli litt kjipt i fremtida??
boble <3 Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Hahaha, håper på farge, meeeen her i Trondheim har det ikke vært så mange sol dager på rad at jeg har fått testet det ut ;o)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Jeg soler meg som bare det ja, for jeg pleier å bli kjempe brun av mindre soling enn ellers når jeg er gravid =) Passer selvfølgelig på å smøre med solkrem over alt!!! Bruker samme faktor som ungene =) Men jeg soler magen også da (får ikke strekkmerker) På lårene har jeg strekkmerker og de ser jo myyye bedre ut med sol på seg da, så jeg hadde sola magen også hvis jeg var deg... bare husk å smøre med masse fuktighetskrem på slutten av dagen (jeg bruker bodybutter etter en dusj på kvelden på hele kroppen)
strikkedilla Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Det er foreløpig ingenting som tyder på at jeg kommer til å bli så veldig brun denne sommeren! Bor i nordnorge og her var det sludd på lørdag!! Det er forskjellige årstider i nord og sør for tiden. Håper sommeren kommer hit etterhvert også, men jeg har en plan om sommer når jeg kommer til Sørlandet i juli!
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 jeg bruker å bli fort brun, men i år venter jeg på sol.... har hatt litt for mye regn her..... bor bare i møre og romsdal, så en trenger ikke til nordnorge..... var bare 4 grader natt til i går.... har heldigvis ikke ferie før i slutten av juli.
MK73 Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Hei, du! Ved graviditet er det mange som produserer mer melanin enn vanlig. Det kan blant annet medføre pigmentflekker, men det kan også medføre at man jevnt over blir raskere/mørkere brun enn ellers :-) Så vidt jeg vet har ikke soling noen effekt mhp strekkmerker, verken i den ene eller andre retningen. De strekkmerkene jeg fikk i puberteten ser egentlig bare bedre ut når huden blir gyllen - men kanskje effekten er annerledes på nyere strekkmerker?.. De kan ofte være mer rødlige, så egentlig skulle man tro at litt soling kunne være positiv "kamuflasje" der også - men nå bare synser jeg, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå