Gå til innhold

5 dager på overtid, UTROLIG lei og vurdere sånn microlax no!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meeeen, noen som vet om det kan ha nåkka effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har tatt microlax flere ganger i graviditeten, det er trygt for gravide å bruke. Det du må ha er ordentlig klyster (og det er mye større). Ikke helt trygt da du kan gå i styrtfødsel. Anbefaler heller aktivitet og muligens sex:-)

Skrevet

Uff, det funke jo ikke :) E i mye aktivitet med mine 2 andre små, og har fått sambo med på sengevals hver kveld, med kanskje en liiiiten kynner som resultat =/

Skrevet

Avføringsmiddel... men tydeligvis et veldig mildt middel!

Skrevet

Jeg var veldig forstoppet i dagene før fødsel sist, og bestemte meg for å prøve med microlax en uke på overtid. Jeg tok det, og vannet gikk et par timer senere...er overbevist om at det hadde effekt så er absolutt verdt et forsøk mener jeg..skader jo ikke :) Lykke til!

Skrevet

Hmmm... :D Det hørtes positivt ut! :)

E 6 daga over no, og e utrolig hard i magen og vær det i flere uke.. syns æ har hørt noe om at hard mage kan sinke fødselsstart?

Gikk 9 daga over sist gang, og da tok æ 2 ss med lakserolje, rien begynte 6 tima etterpå og 2 tima etter det igje blei ho født.. :) Men tør ikke lakserolje igjen!

Trur æ må prøve microlax'en likavel.. :) No e jo de 2 eldste i barnehagen og gubben sover (men kan jo hende han våkne av alle ulydan da, hehe)..

Skrevet

Hehe.... kjør på! :) Får holde oss oppdatert da, om du merker noen forskjell. Skal krysse fingrene for deg! :)

Skrevet

Takk for det, skal gi oppdatering :)

Hadde tenkt å gå å ta det i stad, men heeeeldigvis venta æ litt, for no e vannet stengt av her hehehe :D Vært lite artig å fylt hele doen uten mulighet for å få skylt det ned igjen :P

Skrevet

Det virker ihvertfall veldig effektivt, og hvis det kan sette i gang fødselen din så er jo det en heldig bivirkning:-)

Skrevet

Har prøvd det no... men, æ fikk ikke så mye som en fis av det!! hahahahah :D

Har derimot stimulert brystvortan ei lita stund, DET funka! Og hatt med gubben på sengevals også :) Så håpe ting skjer snart no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...