Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Ja, jeg kan alle de vanlige tingene som skrin, penger, stol som er malt på, teppe med navn og fødselsdato, fotoalbum, ++++.... men vi vil se om vi finner noe annet, for jeg kan tenke meg ungen får mer enn nok av dette:) Vi tenker vi kan bruke 500-1000,- men jeg trenger litt nye, originale tips? Blir litt blind av å se på nettsider, kommer ikke på noe nytt. Evt. om noen har noen erfaring fra disse bilene Kremmerhuset ol. (eller..som denne: http://www.barnepalasset.no/produkt/Speedster-Fire-Man) for vi kunne gjerne kjøpt en slik! men så er det det om dette er noe han bruke ihjel og ha, eller om det er sånn..pyntebil
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Kniv? Epletre? Bunadsølv? Ullteppe? Minidrivhus? Sølvramme til fammiliebilde? Nattlampe? Sangbok? Bibel? "Snorre"? Arvegods?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Bergans tursekk for barn med ståltermos, pølsepinne, sitteunderlag o.l. Blir garantert brukt i mange mange mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå