Gå til innhold

Å, herregud!! Jeg klarer ikke bli alenemor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi går nok fra hverandre jeg og samboeren..

Jeg klarer ikke godta det. Jeg vil ikke!!

 

Jeg vil bare at alt skal bli bra igjen, men lite hjelper det når han er så usikker!!

 

Måtte blåse ut litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La han ta halve ansvaret og samværet - da slipper du bli alene om alt. Det trenger du nemlig ikke. La han også få vite det helt klart og tydelig, Du er ikke en dårlig mor selv om du forlanger at han skal ta halve ansvaret - det har nemlig barnet krav på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halve ansvaret? Absolutt ikke anbefalt og absolutt ikke tilrådelig. Det er BARNAS beste man skal tenke på, ikke foreldrenes, så det synes jeg var elendige råd, anonym 19.04.

 

Jeg er alene, og det kommer du helt sikkert til å klare du også. Gi det litt tid, så kommer du sikkert til å trives i rollen også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvet ikke hva du tenker med - men barn og også rett på faren sin så sant vi ikke snakker om omsorgsvikt.

 

Var alenemor i 15 år, så jeg vet hva jeg snakker om. Barne mine trengte en far, men fikk det ikke fordi han ikke ville - men jeg skulle ønske han var der ja. Som sagt barnas beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.08

 

Barnas beste???

Er du uvitende du, det er jo veldig indivduellt hva som er best for barna!

Mange ganger kan far være en bedre omsorgsperson for barna enn mor, kanskje mor jobber mer, sliter med noe annet osv osv...

Er IKKE alltid det er til barnas beste å bo fast en plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Selvfølgelig klarer du det! Vær sterk og stå med rak rygg og ta utfordringene som kommer.

 

Det kan også være en god taktikk hvis det er noe håp om at han kan ombestemme seg - vis ham at du klarer deg, at du er tøff, at du går videre.

 

Vi klarer det vi må klare, og du kan vokse på dette og vise hvem du er. Jeg vet det ikke er lett - tvert imot, men det beste du kan gjøre er å gå på med krum rygg.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...