Gå til innhold

Min tur - 100 dager igjen :)


zassy☆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

yeay! jeg bikket 100 på fredag:) enda en milepel nådd:) synes d går så fort...trodde jeg hadde rundt 4 måneder igjen...helt til jeg begynte å telle...3 måneder! men d går fortere med nr 2 enn med nr 1:) på tirsdag er d 3D ul:) gleder meg stort:) sååååå nysjerrig på om h*n er lik nr 1 og om d er gutt eller jente:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi mim26 du må si fra hvordan det var, høres gøy ut med 3D ul, her tenker vi ikke å se henne mer før fødsel, føles såå lenge til, hehe. men tiden går jo egentlig ganske fort, når sommeren er over nå så er vi tre! herlighet for en uvirkelig tanke fortsatt ;)

 

kine ja utrolig godt å være på den tosifrede siden :-D 99 i dag på meg :)

 

Gleder meg og er så spent på hvordan det skal bli når vi får baby i hus, greier fortsatt ikke fatte det helt. Selv om jeg kjenner masse liv i magen så synes jeg enda det er helt rart å tenke på at det er en ekte baby der inne, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D var kjempe gøy! d viste seg at min alltid så trofaste magefølelse ikke stemte helt denne gangen...var sikker på at d var gutt, men d ser ut som om d er ei lita trulte til inni der. d morsomme var at en kunne se på 3D blidene at hun ligner på storesøsteren sin! helt sprøtt! men hun er jo støpt i samme forma :)

 

tenk...nå er d bare 3 måneder igjen!

 

har dere kommet frem til navn??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleRødhette hehe ja tiden går kjempefort plutselig! Helt herlig synes jeg :-D

 

mim26 så koselig at dere kunne se likhetstrekk og grattis med ei jente :) Venter jente vi også, men var bare på ordinær ul og skal ikke på flere så tenker i blant på at ENN hvis jordmor så feil, hva sa de på ordinær til dere da? Vi har en del rosa nå liksom, hehe, og har liksom innstilt oss på ei lita jente så tror det blir litt sjokk hvis en liten pjokk plutselig hadde kommet ut ;)

 

Jeg og kjæresten har vært enige om navn helt fra begynnelsen, jeg tenkte det skulle bli vanskelig å bli enig men det har vært utrolig enkelt, har ikke låst oss helt enda, men det er det navnet vi hele tiden vender tilbake til da, liker det veldig godt, vi ønsket å ikke ha et navn som var på "topplista" men samtidig ikke noe for uvanlig, og helst et som var mer tøft enn søtt, hehe, men holder det nok hemmelig både her og for alle andre frem til fødsel.

 

Dere da, tenkt på navn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nysgjerrig på navnet dere vil bruke :) får spørre igjen når du har født :) gutten vår skulle hete Sofia hvis jente, så det står høyt på lista nå. Men vi er litt i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, vi hadde snakket om Sofia kjempelenge, synes det er så nydelig, men gikk bort fra det fordi Sofie er så høyt på popularitetslistene, men det er utrolig fint synes jeg! :) Mye finere med A enn E ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofia var et meget fint navn ja. Dumt det er så populært for tiden, men om dere liker det er vel det det viktigste? :) Heldigen dere som blir enige om navn! Her er det ganske mye uenigheter på den fronten! Vi hadde flere jentenavn vi var enige om, men da det viste seg at det lå en med tut i magen ble navnevalget ganske mye vanskeligere. Godt vi enda har god tid på oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vanskeligere med guttenavn enn med jentenavn av en eller annen grunn, har et guttenavn klart også vi bare sånn i tilfelle det skulle komme ut noe annet enn ventet, hehe. Men er ikke heelt sikker på det da, men nå tenker jeg jo at det er ei jente inni der så tenker ikke mye på guttenavn heller. Dere har jo god tid å krangle mere ja ;)

 

Var på kontroll i dag jeg, og magen har vokst mye bare de siste to ukene altså, jeg var utenfor det grønne feltet på symfysemålet! :o men jordmor sa det var normalt..hm.. men er jo bare magen på meg da, hehe, er akkurat som før ellers. Føler bare at jeg er så stor liksom og kan ikke fatte at jeg skal gå i TRE måneder til og bli enda større :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vel ikke noe om du er utenfor feltet så lenge du følger din egen kurve stabilt? Var hvertfall det jeg ble fortalt av jordmor. Men vi blir jo alltid litt engstelige når noe er "utenfor normalen" ;)

 

Jeg føler også jeg har stor mage, og kan heller ikke se for meg hvor stor jeg blir i slutten av svangerskapet.

Meeen vi er så nydelige så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 dager på meg også:-) Måtte også bare få sagt det, tiden går så fort! Vi venter en liten prinsesse vi også:-) Gleder oss veldig, har også bare vært på ordinær UL, tenker på 3D... Tenk hvis de så feil og det en liten gutt i stede? Syns navnet er kjempe vanskelig, vi er ikke helt enige... He he! He mange navn jeg har tenkt på siden jeg bar liten, men syns ingen passer lengre. Rart! At endelig fått litt mage og ser gravid ut, masse liv, herlig! Ha en fin fin gravid dag så lenge:o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleRødhette, nei det er sant, men følger jeg egentlig min egen kurve stabilt? hehe, føler den har gjort et kjempehopp :P I uke 24 lå jeg nemlig midt på den røde streken, og nå er det plutselig over den røde streken og til og med utenfor det grønne feltet! men bare like utenfor da :P Skal det fortsette i den bratte stigningen så havner jeg nok utenfor skjema til slutt, hehe! Men jeg er ikke bekymret enda, håper bare ikke jeg fortsetter å legge på meg 1 kg i uka som jeg har gjort de siste ukene, tror jeg har hatt en vekstspurt, kanskje det roer seg litt igjen snart. Godt å vite at vesla vokser da, ingen tvil om det! :)

 

Septemberknøttet: Mange som venter jente har jeg inntrykk av! Når i september har du termin da? grattis med 100 dager igjen! Er så deilig når det blir et tosifra tall! Er helt nede på 88 i dag jeg :-D Da får vi vel følge inne på 3. tri også. Jeg tenker også litt på enn om de så feil kjønn, men får bare stole på at de så rett, ellers blir det litt av en overraskelse, blir ingen 3D ul her da, men vurderer dere det skikkelig eller? :) Ha en fin gravid dag du også :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...