Belle25 Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Jeg er nå i uke 24, har vært plaget med bekkenet så og si hele tiden. Er helst på venstre side, fra ryggen og nedover venstre lår jeg har hatt smerter. De siste dagene har jeg vært slapp, sovet dårlig om nettene. Men jeg er blitt veldig nummen i venstre fot, spesielt i leggen og nedover. Og lurer litt på hva det kommer av.. Har ikke lyst å ringe lege heller..i frykt for å virke hysterisk Noen andre som har samme plager eller vet hva det kan komme av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå