Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 24, har vært plaget med bekkenet så og si hele tiden. Er helst på venstre side, fra ryggen og nedover venstre lår jeg har hatt smerter.

De siste dagene har jeg vært slapp, sovet dårlig om nettene. Men jeg er blitt veldig nummen i venstre fot, spesielt i leggen og nedover. Og lurer litt på hva det kommer av..

Har ikke lyst å ringe lege heller..i frykt for å virke hysterisk

Noen andre som har samme plager eller vet hva det kan komme av?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...