Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Ser bare ned på dem om jeg har sterk mistanke om at de jobber svart.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Ser vel egentlig bare "ned på" de som er lavere enn meg......barna mine f.eks. De er jeg nødt til å se ned på i noen år til...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Fordi de ikke betaler skatt og snylter på fellesskapet. Jeg ser ned på tyver også. Samme kategori.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Ser ikke ned på de hvis de jobber hvitt og betaler skatt til den norske stat.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #8 Skrevet 5. juni 2011 Nei, hvorfor skulle jeg det? Med mindre de jobber svart, og da er samme blikket like sterkt på de som benytter seg av de.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #9 Skrevet 5. juni 2011 For å være helt ærlig så gjør jeg nok lett det. Det har ikke noe å gjøre med at de jobber hjemme å gjøre, men jeg har vanskelig forå forstå at noen normalt inteligente mennesker vil føle det som tilfredstillende over lang tid.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Siden jeg er 180 høy ser jeg ned på de fleste... Når det er sagt ser jeg ned på de som jobber svart, fordi de antageligvis mottar stønader på annet vis. Vet om flere som får arbeidsledighetstrygd eller er uføre, jobber som dagmamma og har mer penger å rutte med enn det normale folk har når de har 2 inntekter. Syns dessuten at svart arbeid er utrolig ufint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå