Gå til innhold

Hvem er HI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er du HI, eller er det noen i det hele tatt? Jeg bare lurer på hvorfor den som signerer med HI skriver så mange forskjellige innlegg om hva som skjer med deg og familien din? I alle innleggene jeg har lest til nå som du har skrevet om deg og barnefar osv, så har du sikkert 5 menn du snart skal skille deg fra, hundreogførti menn som gjør ditt og sier datt og unger i gudveit hvor mange aldre..

Skriver du bare om tilfeldige problemstillinger, eller spøker du og er useriøs?

Jeg bare lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...det er vel helt vanlig å lure på dette i starten?

Jeg tenkte det var en eller annen Hilde Iversen, som var meeeget oppmerksomhetssyk! :)

HI er en forkortelse for hovedinnlegger.

Altså den som starter debatten. :)

Skrevet

hahahaaaa... Jeg har lurt på dette i evigheter og jeg har tenkt det samme som du tenkte, at det må ha vært en forkortelse for et navn, som selvfølgelig må være helt forstyrra oppi topplokket :-p Huffameg.. Jeg har latt meg så til de grader provoseres av disse innleggene av denne HI "personen" at nå måtte jeg bare spørre..

Men selvom det er hovedinnlegger, så kan det jo virke som om det dreier seg om samme person som skriver MANGE av de omtrent samme problemstillingene, temaene osv siden de ofte handler om mye av det samme. Eller problemstillingen er ihvertfall mye av den samme.. Prøvde og formulere meg korrekt her, men kansje noen misforstår ;)

Blir ikke dere noen ganger provoserte når disse innleggene stadig dukker opp? Det ser jo ut som samme person som skriver dem? :P heheh.. Og ja, jeg er fersk her inne :)

Skrevet

Jeg tror man ganske trygt kan si at her inne er det MANGE som lar seg provosere av omtrent hva som helst. :)

Mange har de samme eller lignende problemer, de samme spørsmålene dukke ropp igjenmed ujevne mellomrom og enkelte temaer er sykt ofte oppe til debatt.

Personlig kunne jeg ønske at man for å kunne bli medlem av dette forumet, så måtte man gå igjennom et lynkurs i bruk av Google ellee lignende søkemotorer.

Tenk så mye vi hadde sluppet å lese om/svare på da!! :D

Anonymiteten gjør nok at ekstra mange gjør seg til og dikter opp situasjoner i en ellers kjedelig hverdag, men innimellom er det heldigvis spor av fornuftige folk og til og med interressante vendinger. :)

Skrevet

Årh, jeg kunne ikke vært mer enig.

Jeg bare ser at noen av debattene som blir lagt ut ofte er veldig på kanten. som her forleden dag så dukket det opp noe om en samboer som sa til datteren at han skulle vaske fitten hennes.. Er jo ok og spørre om dette, men man spør jo seg selv når denne personen sitter og forsvarer det hu nettopp har spurt om syns hu i utgangspunktet ikke syns er ok? Jeg skjønner bare ikke. Også har jeg lest en del debatter der innholdet dreier seg om mye av det samme "vulgære" greiene. Da lurer jeg jo på om det er en person der ute som liker å provosere litt ;) hehe

Det er jo for så vidt vårt eget valg da om vi vil la oss provoseres eller ikke.. Menmen.. Jeg syns uansett at man skal være litt forsiktig med hva man legger ut og diskuterer om det ikke er av hensiktsmessige grunner. Mener da om barn som kansje utsettes for ubehagelige ting. Det syns jeg ikke man skal starte en debatt om, bare fordi man har lyst. Ikke når det finnes folk der ute som FAKTISK opplever å ikke ha det så veldig greit hjemme. Uavhengig om det et barn, eller en voksen..

Tror jeg fikk uttrykt meg greit nok nå.

Ellers er jeg blid som en lerke ;D hehe

Ha en fin dag alle :)

Skrevet

Jeg mente for all del ikke at det er ok at barnefar spør datteren sin om dette ! Men hu som spurte om dette var litt på kanten, eller om hun overreagerte.. heh.. Merkelig nok

Skrevet

HI er Hildebart Indrefiletsæther, den kjente eggstokkpsykologen fra Øvre Gnikkestad. Han svarer på ymse spørsmål og kan litt om alt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...