Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 her inne er det så mange sure kjerringer i dag, så derfor lurer jeg på: har dere dårlig vær, pms, eller kanskje hoppende gravid-hormoner! Selv er jeg ikke lenger gravid, har ikke fått tilbake mens etter siste fødsel, og sitter ute under en parasoll og nyyyyter deilig sommervær, mens ungene hopper på trampoline (gud forby), leker med vann i sandkassa og sparker ball! Herlig! Og alle spiser is og drikker cola! Herlige sommertid!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har ikke vært sur her inne(nettopp logget på), men vi har virkelig dårlig sommervær, ja Lurer rett og slett på om vi har hoppet over sommeren, og gått rett på høsten....... Frekke folk er bare sånn. En kan velge å ta dem alvorlig, eller velge å overse dem. Jeg velger det siste, og håper de fleste svarer skikkelig(som jeg bruker å gjøre).
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Hva er det som får deg til å tro at mange her inne er i dårlig humør? Fordi de er kvasse? fordi de er uenige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå