Gå til innhold

alt folk henger seg opp i...

Anbefalte innlegg

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

er det ikke korrekturlesing, så er det heftig debatt om hvordan dagens storfamilier holder styr på de forskjellige personene ved å bruke ulike "kallenavn". -Eller om du er en god eller dårlig mor fordi du har ungen(e) mye eller lite i barnehagen. -Eller kanskje om barnevernet burde fått en bekymringsmelding fordi du gir ungene et glass brus og en is på en helt vanlig onsdag!

Men god underholdning er det jo da! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tenk det du. Tenk at noen har meninger om slike tema. Skrekk og gru. Herregud.

Skrevet

Ja det er slik når enkelte prippne hønsehjerner med sykelig angst for 2 gram sukker eller lignende ser på seg selv som innehavere av FASITEN og mener at deres egne meninger, gjørender, og holdninger burde være samfunnets store barneoppdragelseskonvensjon!

Skrevet

Det virker som du sitter med FASITEN på hva vi skal diskutere her på forumet, fint om du kan komme med en liste over akseptable tema å ha en mening om.

Skrevet

Helt enig, i at det er mange som vet det beste for alle andre,,,så er det nå engang slik at vi kun kan styre oss selv:-) Da hadde det vært best for oss selv å begynne med oss selv:-) Nei se det hadde vi ikke tenkt på, kanskje. Jeg akn ikke forandre noen, men meg selv ja det har jeg muligheten til:-)

Kjempe bra:-)

Skrevet

Enig med HI!

Ser gang på gang at folk stiller et enkelt spørsmål om en liten sak, og at tråden ender opp som en krangletråd. Virker som at folk mener de kan skrive hva som helst til andre, bare fordi man her får være anonym.. Jeg har selv opplevd det flere ganger, og velger derfor fortsatt å være anonym, selv om jeg ikke brukte å være det første tiden jeg var innom her i blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...