Gå til innhold

Det er så kjipt å være kjeftemamma!!


Gjest amandine

Anbefalte innlegg

Gjest amandine

Men f... heller! Noen unger er da virkelig helt på trynet!Knott på 8 fra nabolaget var her på fredag, dro huset fullt av jord og herpa busker og blomster med en pinne.

I dag kom han igjen, og det er vel og grit, nydelig vær og alle ungene ute. Men jaggu er det slitsomt å måtte følge med hele tiden, øyne i nakken. Nå har han akkurat slått lavendelen min i fillebiter, samt en rose hos naboen. Og da blir jeg forbanna!

Nå har jeg sendt ham hjem. Kjeftemamma som ikke liker å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hvis du slår ihjæl en eneste jævla blomst til, din helvetes lille drittunge, skal jeg faen meg gjøre det samme med deg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt pinnen, dyppa den i tennvæske og satt fyr på den, mens jeg hadde sagt det samma som den sinna tomaten over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skulle tatt en prat med foreldrene hans - han er tross alt 8 og ikke 2! Hadde sønnen min dratt et slikt stunt hadde han måttet erstatte alt han ødela for egne sparepenger (og han er 5)! Og be alle om unnskyldning! Barn må lære å respektere andre mennesker og andres eiendom. Så lenge det eneste som skjer er at han blir sendt hjem blir følgene for små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...