Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Noor Oliver Gabriel Isach Josef Lucas Noah Thomas Viktor Takk!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 1 Thomas 2 Oliver 3 Isak (med K!) 4 Viktor 5 Noah 6 Lukas 7 Josef 8 Gabriel 9 Noor (trodde det var et jentenavn jeg....) Thomas er en klar vinner!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Viktor Oliver Isak Thomas Resten liker jeg ikke og Noor er et jentenavn
Gjest ->>- Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Viktor Thomas Gabriel Oliver Lucas og Noah er fjorten-på-dusinet og den nye tids Ronny. Josef funker om dere har en spesiell religiøs tilhørighet, Noor om ungen er halvt somalisk og Isach om du faktisk tenker at navnet skal uttales Isatsj.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 1. Viktor 2. Thomas 3. Isak (du kan jo ikke skrive det med CH, vet du hvordan man uttaler ch-lyden?) 4. Lukas (på kanten siden jeg allerede kjenner 3 småbarn som heter det) Noor er et jentenavn og passe best på en mørkhudet. Oliver er det altfor mange som heter Gabriel, den falne engelen? Josef, neeei, for religiøst. Noah, for poppis.
☆☆☆ Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Bruker de skrivemåtene jeg synes er de mest opplagte, ser ikke poenget med alle jålebokstavene: 1. Tomas - et fint navn 2. I tilfeldig rekkefølge, går ikke an å skille de og liker ingen av dem: Oliver, Gabriel, Isak, Josef, Lukas, Noa, Viktor. 3. Noor - ikke noe i veien med det, bortsett fra at det er et jentenavn i mitt hode..
prebs Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 1. Viktor 2. Thomas er fine navn. Liker ikke resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå