Gå til innhold

Barnas Hus solgte meg Brio Spin 2010, og ikke den mye bedre 2011 modellen...f....


Novadona

Anbefalte innlegg

Ahh, er det mulig! har jeg rett til å få byttet denne i 2011 modellen? Er det ikke en selvfølge når jeg ringe og bestiller en ny vogn over telefon å få den siste? 2011 modellen har mye bedre liggestilling, så det er jo en helt annen vogn!!! Ah, jeg blir provosert azzza!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for støtte, jeg er både provosert og gravid på ny!! ;)

 

Jeg skal ringe dem i morgen.

 

Det teiteste er at vi prøve en 2011 i butikken, så har de 2010 på lager, ahhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk være at de bare har gjort en feil også, er dessverre ikke alle som er like oppdaterte på nye modeller av de som jobber der heller...

 

Vil ikke tro at det er noe problem i det hele tatt og ta en telefon å forklare saken. I og med at det var en 2011 modell dere prøvde i butikken, og det dere skulle ha, så har dere jo fått levert et annet produkt enn avtalt. Uansett har de vel også åpent kjøp som en her over nevner.

 

Men irriterende er det! Særlig om man har ventet litt og gledet seg til å få ny vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er selvfølgelig mulig at det er skjedd en feil, men jeg er vel litt kynisk selv da som tenker det verste! Håper vi får bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnas Hus har kun 10 dagers åpent kjøp.

Åpent kjøp er faktisk ingen rett kunden har krav på, men en ekstra service som butikker gir, butikkene står fritt i forhold til loven om de vil praktisere åpent kjøp og i så tilfelle i hvor mange dager.

 

Vogner og bilstoler dekkes sjelden av åpent kjøp, men om vognen fortsatt er i emballasjen vil jeg tro det skal gå fint å returnere den :), Om den har vært trillet på gaten vil dere neppe få byttet den, da regnes den som en bruktvogn.

 

Om Barnas Hus ikke vil la deg bytte vognen er det mulig at du kan reklamere, i og med at du har fått ett annet produkt enn det du fikk demonstrert i butikken.

 

Om du fikk vognen ferdig montert i butikken vil du antagelig ikke få byttet den, i og med at du da så vognen før du tok den med hjem, men om du fikk den med i eske vil du ha rett til å reklamere.

 

Det er ingen selvfølge at man får 2011 modell når både 2010 og 2011 finnes på lager, iallefall ikke om prisen er den samme, butikkene vil da tømme lageret for 2010 før de de selger ut 2011 mod.

Om vognen finnes i flere farger vil heller ikke alle fargene komme samtidig fra produsent.

Man bør faktisk spesifisere hvilken årsmodell man ønsker å kjøpe, på lik linje med at man spesifiserer farge, da blir det ikke rom for misforståelser.

 

Ønsker deg lykke til, håper du får den rette vognen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har tatt feil her, men jeg må selv sjekke med leverandøren til Barnas Hus om den jeg fikk er den forbedrede modellen. De i butikken trodde jeg hadde fått den siste, ettersom de har solgt så mange og omsetningen er høy. Jeg venter svar, har sendt inn nummeret på vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...