Gå til innhold

2åringen forklarer med hvordan babyen kommer ut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har en livlig fantasi de små :D men jeg kan forstå logikken også på en måte...

poden komer til meg helt pluttselig og sier "Mamma? når babyen kommer må nok jeg hjelpe den litt. navlen din er jo alt for liten til at den kan komme ut der heilt aleine" på¨følgende forklaring om at det skjer ikke før han er tre år, men han var usikker på når det var, men da ser magen min ut som en ballong fikk jeg beskjed om. hehehe flirte godt :D

flere som har hatt gullkorn som dette fra sine barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, der er herlige!

Jeg var ganske trøtt i dag og litt småsur på mannen min. Treåringen min spør meg: "Mamma, er du lei deg" Jeg svarer: "Nei, jeg er ikke lei meg" Treåringen svarer da: " Ååå, er du bare sur...?" He he trakk godt på smilebåndet da ja :)

Skrevet

Min på 2,5år sa følgende til sin far i helga "pappa, nå MÅ du la mamma få slappe av litt, DU klarer å rydde sjøl!"

Ekstra festlig siden det stort sett er han som rydder og jeg som roter :P

Skrevet

hehe herlig :D de sier masse rart nå mellom to og tre. min er to år og ni mnd. og her kommer den ene strofa etter den andre.

Skrevet

hehe de sier mye rart :D

min 6 åring spurte om hun kunne være med når bebien skulle trekkes ut, her er vi vant til å trekke ut lam, så for henne ble det naturlig at vi går inn å henter ut bebien å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...