Gå til innhold

Denne vogna er så nydelig !

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27988692

Får vi et barn til, så må det bare bli denne. Jeg kan ikke fordra de moderne vognene som ser ut som rullatorer, men elsker gammeldagse vogner som ser ut som nettop barnevogner.

Silver Cross sine er pene, men altfro svære. Denne er nett i størrelsen, men har den elegansen som jeg liker.

Hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jg syns den er grusom. Den passer i en film, men ikke for de aller fleste damene her til lands som går i regnkåper eller bergansjakker.

Skrevet

Jeg så en dame i byen her om dagen, med en nydelig silvercross vogn og barnevognskilt.

DET var kræsj for å si det sånn, hehe.

HI

Skrevet

Det tar vel kaka ja =)

Skrevet

Fin vogn. Har selv silver cross og er super fornøyd. Ingen navneskilt ;)

Skrevet

ENIG ! Den er helt nydelig !! :)

Skrevet

Vel, for meg som bor slik at det er mye kupert terreng så må jeg ha vogn som tåler en støyt og dekk med luft i. Nytter ikke med slike fine vogner da gitt.

At vogna vår ser ut som en "rullator" er jo en liten pris å betale i så måte.

Ut på tur, aldri sur!

At vogna er fin kan jeg være enig i.

Skrevet

Horribel!

Men nå synes jeg at en barnevogn faktisk skal kunne brukes som VOGN og ikke være en utstillingsmodell. Denne er helt ubrukelig som VOGN i dette landet.

Skrevet

Til kupert terreng duger jo ikke buggiser og lignende, da er Simo suveren. Den ser ikke ut som en rullator.

Skrevet

Kommer da helt an på hvor du bor det. Synes det blir drøyt å si at den er ubrukelig.

Så lenge man ikke skal på skogstur, er store hjul helt genialt både på snøføre og vanlig asfalt eller grus.

Hadde en stor simo bagvogn med hvite hjul til eldste, den var kjempegod selv om det ikke var lufthjul.

HI

Skrevet

Nydelig vogn, var noe ala det jeg ønsket meg. Men jeg måtte handle ut fra høyden min

Skrevet

En pen vogn men her som flere av gatene i byen er av brostein vil det bare blitt tull :)

Skrevet

Synes også slike vogner er veldig fine, men har ikke hatt dem likevel da de ikke er helt meg. Jeg liker ikke gardinene i kalesjen, det blir en begravelse følelse over det, uten at jeg kan forklare hvorfor.

Når det gjelder fremkommelighet er disse vognene vel så bra som mye av de som selges nå, med bittesmå svinghjul, trehjulinger osv.

Barna mine har en Silver Cross dukkevogn, det får holde:)

Skrevet

Hi her.

Enig med de gardinene. De hadde jeg fjernet i så fall, synes det ser litt komisk ut.

Gjest Yunie
Skrevet

Kan ikke noe for det, men "gammeldagse" vogner er det teiteste jeg ser. til tross den høye prisen syns jeg de er tacky og lite funksjonelle. Vogner er uansett ikke et "tilbehør" for meg, men et praktisk fremkomstmiddel med barna..

Skrevet

Ja, lys vogn på sølete grusvei er jo veldig brukelig........

De aller aller fleste i dette landet bruker vognen på flere steder enn tørr asfalt..

Skrevet

eller emmaljunga med 4 faste og stode hjul duger også godt til terrengkjøring :) mondial og edge ser heller ikke ut som en rullatorer :)

duger nok ikke så godt med pyntevogn her vi bor :)

Skrevet

Nydelig vogn!!!

Har selv en silvercross (faktisk den jeg hadde da jeg var liten) og en Quinny freestyle. Bruker stort sett silvercrossen. Den er kjempegod å trille, og lille elsker å være i den!! God plass, hun kan også ligge på magen ogtitte over kanten med full oversikt. Også er vognen så nydelig!

Quinnyen er svart og varm (bagen). Og sportsvogndelen er jo ikke akkurat pen (beige). Ikke er der plass til noe serlig under vogna heller. Og den er mye mer ustabil. 3 hjul. Plussen er at bilsetet bare klikke på! Det er genialt!!!

Konklusjonen er mye heller silvercross!!! Selv om den tar stor plass i bilen :)

Skrevet

vel, er du typen som kun skal gå på cafe eller kjøpesenter duger nok denne.

Men selv hadde jeg valgt en vogn jeg kan gå på asfalt, grusvei, snø m.v. Jeg liker å gå turer, masse turer.....så her er det kun moderne vogner som duger.

Når det er sagt: Vogna er grusom.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...