Gå til innhold

magekatarr?? eller hva? Noen hobbyleger her? hehehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj..begynte med noe jeg trodde var skikkelig mageknip øverst i magen og diare på torsdag. Det har utvikla seg til å være der nesten hele tiden..har ikke hatt diare verken på fredag eller i dag, men hatt en konstant "brennende" følelse øverst i magen som sprer seg helt bak i ryggen. Innimellom kommer det skikkelige tak der i tilleg, har ikke mageknip ellers i magen, sitter liksom under brystbenet mellom ribbeina. Kaan best sammenliknes med sånn det føles når man er så sulten at det gjør skikkelig vondt! Og den følelsen er der uansett hvor mye jeg spiser.

Er i helt fin form ellers, litt sliten, men ikke feber eller nedsatt allmenntilstand...

Opplevd noe liknende? Gidder ikke ringe legevakta da jeg føler det er helt unødvendig siden jeg ikke er i dårlig form. Kommer til å høre med legen på mandag hvis det ikke gir seg, but til then..anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

garantert kreft... lykke til...

Skrevet

Eh,..det er det nok ikke..men takk for seriøst svar??

Skrevet

Jeg har det sånn du beskriver. Jeg har spiserørskatarr og magekatarr. Bestill time til legen så må du nok gjennom gastroskopi. Så finner de ut hva som er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...