Gå til innhold

Tør ikke glede meg enda


***Tulipa

Anbefalte innlegg

Det er et år siden siste MA, jeg er 5 uker på vei og klarer ikke glede meg. Dette er min 4. graviditet, men vi er fortsatt barnløse.

 

Har fått påvist PCOS og lever nå lavkarbo. Fikk operert ut en muskelknute fra livoren i januar, og håper nå at det endelig skal gå bra for oss også!

 

Kommer vel ikke til å klare å glede meg før 4 måneder er passert. Har bestemt meg for ikke å fortelle andre enn de aller nærmeste før 4 mnd. er gått.

 

Er det noen andre her med samme utfordringer som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare åtte måneder siden jeg hadde en MA og fikk påvisst at det var blæremola på ordinær ultralyd i uke 19 sist gang. Har ikke fått en positiv test enda, men mensen er fire dager for sein, og det er den vanligvis aldri.

 

Jeg vet likevel ikke om jeg kommer til å ventme så lenge med å si noe, kommer til å slite med å holde det hemmelig så lenge denne gangen også, selv om jeg er supernervøs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist å høre at du har mistet 3ganger tidligere.

 

Jeg har selv hatt 2 sa i uke 12 og 14. Med den siste hadde jeg 3 tidlige ultralyder og alt så bra ut. Men det varte bare i 14uker.

Så denne gangen skal jeg ogsåfå tett oppfølging med tidlige UL etc.

 

Så som deg har jeg ikke helt sluppet jubelen løs. Jeg skal hvertfall vente til uke 16 med å fortelle det. Synes ikke det er noe problem i det hele tatt. Har klart å holde meg ved alle mine graviditeter jeg. Dette er mitt fjerde, har ei jente på 3år fra før.

 

Lykke, lykke til! Det SKAL gå bra denne gangen. Det har jeg bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Håper det går bra med deg. Jeg har også PCOS og har akkurat testet positivt etter mitt andre fryseforsøk (IVF). Dette er også min fjerde graviditet på litt over et år, men har fremdeles ingen barn. Så håper det går veien denne gangen. Er veldig spent og klarer ikke å slippe gleden løs, slik det var første gangen jeg ble gravid. Men får ta en dag av gangen og håper det holder helt til februar. Masse lykke til, håper vi slår følge helt til mål denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hippo ღ

Jeg har også pcos.. Vi er visst en del som har det..

 

Håper spiren sitter på oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...