Gå til innhold

Flere små som er litt plaget av varmen i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 1 åring som tydelig er plaget av varmen idag. Har på han bare kortermet body, men ser at han er plaget likevel. Prøver å oppholde oss mest mulig i skyggen - men jaggu varmt der og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går greit med min 1 åring, har på kortermet og solhatt i sandkassen.

Men apr. påkledning. En 2 åring (nabo) som har på seg genser, bukse og strømpebukse under buksa (28 grader i sandkassa nå). Faren sa at det sikkert var altfor varmt, men fordelen er at da sovner dattra så fort på kvelden når hun har på seg såpass med klær.....stakkars lita... For to dager siden da samme unge var ute hadde hun på seg bukse, strømpebukse, tykk fleezegenser med vindtstopper jakke utenpå...OG lue....

Skrevet

Huuuuuuuuuuuulk! Her nordpå har jeg tatt på min ett åring, strømpebukse, ullbody, tynn ull heldress (prinseull) og en softgel dress. Hyyyyyyyyyyyl!!!!! Jeg vil ikke bo her i dritt nord!!!! Og lue, selvfølgelig..... :-(

Heldiggriser. Kunne ønske vi også hadde det "problemet" med å kle minst mulig på de små..............!

Skrevet

Forslag: send litt av varmen nordover, fra Trondheim og opp, så sender vi litt regn nedover. Deal? Jeg kan godt sendte ut knerten uten lue og parkdress en dag snart....

Skrevet

Jenta vår er noe plaget , Men har hatt henne mye i skyggen , gitt henne favoritt juice så hun drikker masse masse.

Når hun skulle legge seg dusjet jeg henne i lunket litt avkjølende vann..

Nå sover hun deilig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...