Gå til innhold

riene stoppet opp..


Tullsjura

Anbefalte innlegg

jeg har termin 10 juni, men siden i natt kl 02:00 har jeg hadd rier med 10min. mellomrom, de ble bare sterkere og sterkere, for på sykehuset i halvsyvtia, har veldig moden mormunn og 3 cm åpning. for hjem igjen etter noen timer, siden alt enda var likens.. men nå har det nesten stoppet helt opp, har en ri i halvtimen kanskje..

nå er jeg utolmodig!

 

er det mange av dere som har hatt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt forrige sv.skap begynte det med rier (masrier) søndag kveld. Var inn og ut på sykehuset et par-tre ganger, 3 cm åpning, ellers ingen endring. Natt til torsdag ble jeg nødt til å sove på sykehuset med smertelindring for å sove. Torsdag kveld gikk slimproppen og fredag, endelig, ble det fødsel. Og da gikk det fort. Men må si at veien frem til da var utrolig slitsom og lang! Får håpe det er mer fortgang hos deg!! Blir det altfor slitsomt, kan du forlange keisersnitt :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk rier kl.05 natt til torsdag, ble sendt med ambulansen til sykehuset (2 timer unna!) og der ble jeg liggende til fredag... men riene stoppa opp allerede torsdags kveld. På fredag fant dem ut at jeg hadde lite fostervann igjen og at jeg måtte komme tilbake på mandag. Så her ligger jeg i dag og venter på å bli satt i gang imorn :) Syns det var trist å ha vondt for "ingenting" :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...