SolsidenOppNed Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 AAAAAAAAAAAARRRRG!! Er det mulig??? Jeg gav frisøren disse reglene før hun begynte å skamklippe meg: 1. Jeg har tykt hår med mange virvler, du må tynne innenfra (les: pungtklipping) 2. Jeg skal spare litt, så jeg vil beholde noe av lengden (hadde en kul lang bob type, med lang pannelugg) IKKE klipp så mye av luggen da jeg endelig får den bak øret om jeg vil, samt flette den langs siden av hodet. 3. IKKE konefrisyre!!! opppuffet topp og bakhodet er NO NO! 4. Ellers gjør som du vil. (Jeg har kortkort på en side som jeg synes var veldig ok.) Hun klarte følgende: Kort/bustete bak, med "topp" på bakhodet (les: tuppert 50 åringssveis) KORT pannelugg, som er tung og tjukk og vanskelig å gjøre noe med. Så å få klemme i panneluggen eller gjøre noe kult krever 1 boks med spray! Ser ut som en 50-60 år gammel kjærringfaen, jo!!!!!!! KORT hår uten lange lengder, bare masse rot. Hun sa: Har aaaaldi sett så mye hår jeg, og kan ikke tynne mer for da blir det kort overalt jo... Fant jo ut han hun studerte noe annet enn frisør og hadde forbanna sommerjobb!!!! Det går ikke ann! Jeg forsøkte frebrilsk å si ting underveis, å stoppe henne. Men hun hørte ikke etter! Og jeg ble kjempelei meg, har hatt 6 uker med tull rundt en exu som endte i operasjon tilslutt, og har vært helt nede på felgen og gledet meg til i dag for å klippe meg for å føle meg ovenpå igjen.. DAMN, jeg vet det finns værre å være ting å være forbanna på, men jeg ble så siiiiinsykt skuffa og forbanna for at de setter folk til å klippe hår som studerer filosofi. (filosofi my ass!!!)
ellen-propellen Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Det høres kanskje frekt ut av meg,men betalte du?
SolsidenOppNed Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2011 Jaaa... det er det verste med det. jeg var så sjokka egentlig at jeg ikke visste bedre. Holdt på å begynne å grine inne på salongen og orket ikke noe mer tull. Så jeg bare betalte de 700kr og gikk kjempeskuffa hjem.. Arh, disse hormonene er jo bare helt på tur her. Men hun kan umulig være skikkelig utdannet? Jeg har brukt denne salongen (ganske stor salong) i snart 10 år, og har til dags dato aldri fått en sånn bomklipp som dette.. Men hun er ny der også. (Lærdom til meg selv: Alltid bestille timer hos de frisørene jeg har brukt på salongen som kjenner meg og det dritthåret mitt..) Men jeg er liksom ikke typen til å gå tilbake heller, må vel bare vente til det er vokst ut igjen og få ny time for oppretting.
ellen-propellen Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Jeg gjør det samme selv når jeg er blitt skamklipt altså. Men det er jo litt sært av oss. Frisøren må være det eneste stedet vi ikke klager eller reklamerer. Syns vi skal ta oss sammen jeg:-D Og heller bruke klage/reklamasjonsretten vår. Jeg syns kjempesynd på deg,det er utrolig kiipt å få en stygg frisyre. Det kan jo være det ser bedre ut når du har vasket det noen ganger og stellt det litt selv.
SolsidenOppNed Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2011 hmm. ser du har svart Ellen, men ser ikke noe..
SolsidenOppNed Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2011 Arh, nå klikker hormonene på PC en og DIB og1! Ser ikke innleggene jo..
ellen-propellen Skrevet 4. juni 2011 #7 Skrevet 4. juni 2011 prøver igen: Jeg gjør det samme selv når jeg er blitt skamklipt altså. Men det er jo litt sært av oss. Frisøren må være det eneste stedet vi ikke klager eller reklamerer. Syns vi skal ta oss sammen jeg:-D Og heller bruke klage/reklamasjonsretten vår. Jeg syns kjempesynd på deg,det er utrolig kiipt å få en stygg frisyre. Det kan jo være det ser bedre ut når du har vasket det noen ganger og stellt det litt selv
SolsidenOppNed Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2011 Der var innlegget ditt. :-) Jaa, jeg vet.. Men det er liksom så vanskelig å klage når det er kreativitet og uff, jeg vet ikke. Første jeg gjorde når jeg kom hjem var å stupe i dysjen, skamvaske håret (forsøkte å dra det ut igjen i lengdene, tjihii, hva gjør man ikke i galskapens øyeblikk..) Stylet det, brukte rettetang og alle mine vidundertriks på håret mitt, og det ser fremdeles skikkelig stygt og ælt ut.. 4 åringen stod bare å måpte å sa: Menne, mamma, hvorfor har du kort håår?? Ahh, kansje jeg skal begynne med caps, er ikke det litt hipt? :-S Men får se om jeg har roet meg meg til mandag.. I tilfelle vil jeg at en av de andre frisørene skal rydde opp i det, ikke hun, for hun hadde virkelig ikke peiling.
SolsidenOppNed Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2011 Svarte deg ovenfor på det første som jeg ikke såg. Er jo helt pling i hodet her. Kansje hun klippet meg så mye at noe av IQen min forsvant..
ellen-propellen Skrevet 4. juni 2011 #10 Skrevet 4. juni 2011 Vel,frisører må gjerne være kreative bare de spør om lov først. Og da helst ikke på mitt hode hehe. De driver jo i en sevice næring og bør da leve etter reglen kunden har alltid rett. Det er faktisk kunden sitt hår og utseende det dreier seg om. Hormoner kan ta knekken på den beste av oss. Se om det ikke hjelper å spise en is;-)
SolsidenOppNed Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2011 Ja, skal først spise en kyllingsalat, også skal jeg stupe i snop og is til jeg blir kvalm og føler meg enda værre. ;-) Jaja, det går over, god å bare få ut frustrasjon. Gubben forstår iallefall IKKE hvorfor jeg tok sånn på vei. Sitat: Det er bare hår, sjerp deg. Ha ein strålenes kveld videre, her skal sorgene slukkes med fymat og vin. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå